Розширена анотація українською мовою
У статті побудовано агентну імітаційну модель виведення на ринок кондитерських виробів нового продукту – шоколаду, що містить особливий антиоксидант, що успішно протидіє старінню організму. За допомогою комп’ютерної імітації визначено очікувану частку ринку при заданих параметрах моделі, рівні проникнення торговельної марки на ринок, повторних покупок та інтенсивності покупок.
Ключові слова: моделювання, імітація, покупка, товар, планування, ринок.
Цитувати як: Ibragimov, E. (2012). Simulation of new goods outputting on market in system of enterprise corporate management. Marketing and Management of Innovations, 3, 21-30. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lemann D. R. Upravlenie tovarom / Donald R. Lemann, Rassel S. Viner. – 3-e izd.; per. s angl. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2004. – 624 s.
- Lychkina N.N. Tehnologicheskie vozmozhnosti sovremennyh sistem modelirovaniya / N.N. Lychkina // Bankovskie tehnologii. 2000. – no 9. – S. 60-63.
- Mincberg G. Zlit i padinnya strategichnogo planuvannya / per. z angl. K. Sisoieva. – K. : Vidavnictvo Oleksiya Kapusti, 2008. – 412 s.
- Kolosov A.E. Povyshaya otdachu ot znaniy: chelovecheskiy kapital kak glavnyy resurs innovacionnoy aktivnosti predpriyatiy / Aleksandr Evgenevich Kolosov // Kreativnaya ekonomika. – 2012. – no 6. – S. 98-105.
- Riding K. Strategicheskoe biznes-planirovanie: dinamicheskaya sistema povysheniya effektivnosti i obespecheniya konkurentnogo preimushchestva / Klayv Riding; per. s angl. / pod red. I.A. Voytyuk. – Dnepropetrovsk : Balans Biznes Buks, 2005. – 384 s.
- Trahtengerc E.A. Kompyuternaya podderzhka prinyatiya resheniy : nauchno-prakticheskoe izdanie. / E.A. Trahtengerc // Seriya <
- Cvirkun A.D. Imitacionnoe modelirovanie v zadachah sinteza struktury slozhnyh sistem (optimizacionno-imitacionnyy podhod) / A.D. Cvirkun, V.K. Akinfiev i dr. – M. : Nauka, 1985. – 176 s.
- Hemdi A. Taha. Vvedenie v issledovanie operaciy / A. Taha Hemdi. – M. : Vilyams, 2005. – 901 s.
- More E. Technology transfer: Technocultures, power and communication – the Australian experience / E. More, H. Irwin // J. of inform. science. – L. – 1995. – Vol. 21, no 3. – P. 149-159.
- Stone D. Analyzing successful business strategies / D. Stone // Bio-technology. – N. Y.; L. – 1994. – Vol. 12, no 3. – P. 226-227.
- Robertson T. Innovation, Behavior and Communication / T. Robertson. – Holt, Rinehart and Wiston, 1971.