Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена вивченню проблеми взаємодії різних суб`єктів господарської діяльності у сфері соціально орієнтованого маркетингу. Уточнено поняття соціальної інфраструктури та її складових. Надано рекомендації щодо формування ефективної соціальної інфраструктури за участі промислових підприємств
Ключові слова: соціальний маркетинг, соціальна інфраструктура, соціально-економічний розвиток, промислове підприємство, соціально орієнтований бізнес.
Цитувати як: Teletov, А., Sumina О. & Kosolap, N. (2012). Infrastructure improvement as the direction of social marketing in the conditions of innovative enterprises and territories development . Marketing and Management of Innovations, 3, 39-47. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kubickiy S.O. Istoriya socialnoyi roboti v zarubizhnih krayinah : navch. posib. / S.O. Kubickiy. – K. : DAKKKiM, 2009. – 298 s.
- Stechenko D.M. Rozmishchennya produktivnih sil i regionalistika : pidruchnik / D.M. Stechenko. – K. : Vikar, 2006. – 396 s.
- Gnibidenko I.F. Silska socialna infrastruktura: aspekti rozvitku ta zaynyatosti naselennya / I.F. Gnibidenko. – K. : RVPS Ukrayini NAN Ukrayini, 2003. – 54 s.
- Agarkov O.A. Socialna infrastruktura yak odin z napryamkiv realizaciyi socialno-derzhavnogo marketingu / O.A. Agarkov // Grani. – 2010. – no2. – S. 124-128.
- Zbarskiy V.K. Socialna infrastruktura sela yak faktor vidtvorennya robochoyi sili / V.K. Zbarskiy // Buhgalteriya v silskomu gospodarstvi. – 2012. – no 11. – C. 35-40.
- Dyakiv R.S. Enciklopediya biznesmena, ekonomista, menedzhera / R.S. Dyakiv. – K : Mizhnarodna ekonomichna fundaciya, 2000.
- Slezinger G.E. Socialnaya ekonomika : uchebnik / G.E. Slezinger. – M. : Izdatelstvo <>, 2001. – 368 s.
- Koper N.Ie. Stimulyuvannya uchasti promislovih pidpriiemstv u rozvitku socialnoyi infrastrukturi / N.Ie. Koper // Naukovi zapiski Vinnickogo derzhavnogo pedagogichnogo universitetu im. M. Kocyubinskogo. Seriya: Geografiya. – 2008. – Vip. 15. – S. 181-185.
- Sosupina E.O. Vzaimodeystvie gradoobrazuyushchego predpriyatiya i predprinimatelstva v razvitii socialnoy infrastruktury goroda / E.O. Sosupina // Socialnye i ekonomicheskie problemy gradoobrazuyushchih predpriyatiy v Uralskom regione : sb. materialov region. zaoch. nauch. prakt. konf. – Magnitogorsk : MGTU, 2003.
- Tielietov O.S. Osoblivosti ta perspektivi marketingu turistichnih poslug v Ukrayini / O.S. Tielietov, N.Ie. Kosolap // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no1. – S. 21-33.
- Cramer A. The Socially Responsible Board [Elektronniy resurs] / A. Cramer,
- M. Hirsehland // Business for Social Responsibility. – 2006. – Fall. – Rezhim dostupu: http://www.bsr.org/meta/bsr_socially-responsible-board.pdf.
- McWilliams A. Corporate Social Responsibility: a Theory of the Firm Perspective / A. McWilliams, D. Siegel // Academy of Management Review. – 2001. – no 1 (Vol. 26). – P. 117-126.