Зміст |
Автори:
Ілляшенко Наталія Сергіївна, Савченко Ольга Сергіївна
Сторінки: 63-74
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, SEO-оптимізація, пошукова оптимізація, інтернет-магазин, просування.
Цитувати як: Illiashenko N. & Savchenko, O. (2012). SEO as modern instrument of Internet-marketing. Marketing and Management of Innovations, 3, 63-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Baykov V.D. Internet: poisk informacii i prodvizhenie saytov / V.D. Baykov. –
- Sankt-Peterburg : <>, 2000. – 288 s.
- Varvish O.S. Problemi stanovlennya ta perspektivi rozvitku internet-marketingu v ukrayinskiy ekonomici [Elektronniy resurs] / O.S. Varvish. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/inek/2011_5/235.pdf.
- Vertaym K. Cifrovoy marketing. Kak uvelichit prodazhi s pomoshchyu socialnyh setey, blogov, viki-resursov, mobilnyh telefonov i drugih sovremennyh tehnologiy (DigiMarketing: The Essential Guide to New media & Digital Marketing) / K. Vertaym, Ya. Fenvik. – M. : Izdatelstvo Alpina Pablisher, Yurayt, 2010. – 384 s.
- Visocka V.A. Modelyuvannya etapiv zhittievogo ciklu komerciynogo web-kontentu [Elektronniy resurs] /V.A. Visocka, L.B. Chirun, L.V. Chirun. – Rezhim dostupu: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/12069/1/7_%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%95%D0%A2%D0%90%D0%9F%D0%86%D0%92%20%D0%96%D0%98%D0%A2%D0%A2%D0%84%D0%92%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A6%D0%98%D0%9A%D0%9B%D0%A3.pdf.
- Illyashenko S.M. Suchasni tendenciyi zastosuvannya internet-tehnologiy [Elektronniy resurs] / S.M. Illyashenko. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi/ 2011_4_2/2_1.pdf.
- Internet-magazin i ego prodvizhenie v poiskovyh sistemah [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://forum.webasyst.ru/viewtopic.php?id=6193.
- Internet-marketing [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3.
- Kompleksna optimizaciya sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://bankstatey.com/index.php?newsid=2206.
- Kriterii ocenki sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://habrahabr.ru/post/120989/.
- Kriterii ocenki sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.atix.name/usefull/info/st8.
- Maslak O.I. Zastosuvannya marketingovih instrumentiv u sferi elektronnoyi komerciyi [Elektronniy resurs] / O.I. Maslak, S.S. Romanenko. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vkdpu/2010_1_1/PDF_1_2010_ch1/183.pdf.
- Neobhidni kriteriyi ocinki sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.svoysite.info/sozdanie/kriterii-dostupnosti-i-udobstva-sajta.html.
- Optimizaciya sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://bankstatey.com/index.php?newsid=20732.
- Oficiyniy sayt GRAND.UA [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.grand.ua/.
- Oficiyniy sayt MOBILLUCK [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.mobilluck.com.ua/.
- Oficiyniy sayt Rozetka [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://rozetka.com.ua/.
- Pankoveckiy O.Yu. Osoblivosti marketingovih komunikaciy Internet-magazinu v merezhi Internet [Elektronniy resurs] / O.Yu. Pankoveckiy. – Rezhim dostupu: http://kneu.edu.ua /ua/departments/Faculty_of_Economics_and_Administration/confere_nce/conf_social_dev_ukr_12/section1/tez6/.
- Popova Yu.V. Sutnist i tehnichni instrumenti internet-marketingu [Elektronniy resurs] / Yu.V. Popova. -Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_6/u1106pop.pdf.
- Prosuvannya saytiv v poshukovih sistemah [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://bankstatey.com/index.php?newsid=19768.
- SEO optimizaciya – shcho ce take? [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://andrey.lviv.ua/blog/seo.
- Halligan B. Marketing v Internete: kak privlech klientov s pomoshchyu Google, socialnyh setey i blogov (Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs) / B. Halligan, Dzh. Shah; per. s angl. N. Konevskaya. – M. : Dialektika, 2010. – 256 s.
- Shipulina Yu.S. Zastosuvannya WEB-tehnologiy dlya formuvannya imidzhu VNZ i yih pidrozdiliv ta prosuvannya na rinku osvitnih poslug / S.M. Illyashenko, Yu.S. Shipulina // Problemi i perspektivi rinkovo-oriientovanogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom; za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2011. – S. 184-193.
- Shipulina Yu.S. Zastosuvannya innovaciynih Internet-tehnologiy dlya pidvishchennya konkurentospromozhnosti VNZ / S.M. Illyashenko, Yu.S. Shipulina // Suchasni problemi ekonomiki ta menedzhmentu : tezi dopovidey Mizhnar. nauk.-prakt. konferenciyi. – Lviv : Vidavnictvo Lvivskoyi politehniki, 2011. – S. 57-58.
- Yakisniy audit sayta [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://mcreper.com/?p=353.
- Google AdWords. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=adwords&cd=UA&hl=uk_UA<mpl=jfk&passive=true&ifr=false&alwf=true&continue=https://adwords.google.com.ua/um/gaiaauth?apt%3DNone%26ltmpl%3Djfk&sacu=1&sarp=1.
- Grappone J. Search Engine Optimization. An Hour a Day / J. Grappone, G. Cousin. – third edition. – Wiley Publishing, Inc., 2011. – 411 r.
- Fleischner M.H. SEO made Simple. Strategies for Dominating the World’s Largest Search Engine / M.H. Fleischner. – second edition. – USA, 2011. – 128 r.
|