Зміст |
Автори:
Шведун Вікторія Олександрівна
Сторінки: 75-83
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано інноваційну стратегію управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі узагальнення всіх доцільних варіантів його стратегічної та тактичної поведінки відповідно до результатів діагностики поточної ринкової позиції на визначений момент часу.
Ключові слова: інноваційна стратегія, управління маркетинговою діяльністю, перспективний розвиток підприємства, оперативні рекомендації, системний підхід.
Цитувати як: Shvedun, V. (2012). Substantiation and creation of innovative strategy of the enterprise’s marketing activity management. Marketing and Management of Innovations, 3, 75-83. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balabanova L.V. Strategichne marketingove upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpriiemstva / L.V. Balabanova, V.V. Holod. – K. : VD <>, 2006. – 448 s.
- Bozhkova V.V. Strategichni aspekti komunikaciynoyi politiki v innovaciyniy diyalnosti promislovih pidpriiemstv : monografiya / V.V. Bozhkova. – Sumi : TOV <>, 2011. – 362 c.
- Grinkova V.M. Innovaciyi: problemi nauki i praktiki : monografiya / V.M. Grinova, A.V. Grinov. – H. : VD <>, 2006. – S. 203-225.
- Illyashenko S.M. Upravlinnya innovaciynim rozvitkom promislovih pidpriiemstv : monografiya / S.M. Illyashenko, O.A. Bilovodska. – Sumi : VTD <>, 2010. – 281 s.
- Karakay Yu.V. Svitoviy dosvid formuvannya efektivnoyi innovaciynoyi politiki ta stimulyuvannya innovaciy / Yu.V. Karakay // Ekonomika ta pidpriiemnictvo : zb. nauk. prac molodih uchenih ta aspirantiv. – K. : KNEU, 2007. – no 18. – S. 93-101.
- Karakay Yu.V. Marketing innovaciynih tovariv : monografiya / Yu.V. Karakay. – K. : KNEU, 2005. – 226 s.
- Kudenko N.V. Marketingovi strategiyi firmi : monografiya / N.V. Kudenko. – K. : KNEU, 2002. – 245 s.
- Marketing i menedzhment innovaciynogo rozvitku : monografiya / za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2006. – 728 s.
- Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2008. – 615 s.
- Mehanizm strategichnogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya / za zag. red. O.A. Bilovodskoyi. – Sumi : VTD <>, 2010. – 432 c.
- Nalivayko A.P. Teoriya strategiyi pidpriiemstva. Suchasniy stan ta napryamki rozvitku : monografiya / A.P. Nalivayko. – K. : KNEU, 2001. – 227 s.
- Teoriya i praktika marketingu v Ukrayini : monografiya / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak, V.Ya. Kardash ta in.; za nauk. red. d-ra ekon. nauk, prof., akad. APN Ukrayini A.F. Pavlenka. – K. : KNEU, 2005. – 584 s.
- Czepiel John A. Competitive marketing strategy / John A. Czepiel. – Publisher : Prentice Hall, 1992. – 491 p.
- Hooley G. Marketing strategy and competitive positioning / G. Hooley, N. Piercy. – Publisher : Financial Times Press, 2008. – 632 p.
- Kerin R. Strategic marketing problems: cases and comments / R. Kerin, R. Peterson. – Publisher : Pearson Higher Education, 2007. – 736 p.
- Ranchhod A. Marketing strategies: a contemporary approach / A. Ranchhod. – Publisher : Financial Times Press, 2007. – 440 p.
|