Розширена анотація українською мовою
Етичний маркетинг розглядається як складова соціально відповідальної діяльності підприємства і самостійна маркетингова концепція. Уточнюються співвідношення цих понять, категоріальний апарат етичного маркетингу. Запропоновано логічний ланцюг категорій, пов’язаних із забезпеченням соціально відповідальної діяльності підприємств.
Ключові слова: соціально відповідальний маркетинг, концепція етичного маркетингу, стійкий розвиток, стійке споживання, етичні інструменти.
Цитувати як: Reshetnikova, I. (2012). Ethical marketing as a marketing concept. Marketing and Management of Innovations, 4, 91-96. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akimov D.I. Socialnyy marketing : monografiya / D.I. Akimov. – K. : Naukova dumka, 2008. – 144 c.
- Berezin I. Marketing i issledovaniya rynkov / I. Berezin. – M., 2003.
- Voychak A. Doslidzhennya suchasnoyi koncepciyi marketingu ta marketingovogo menedzhmentu / A. Voychak // Marketing v Ukrayini. – 2009. – no 4. – S. 52-55.
- Golubkov E.P. Osnovy marketinga / E.P. Golubkov. – M., 1999. – 656 s.
- Gordin V.E. Socialnaya politika i socialnyy marketing / V.E. Gordin. – SPb., 2003.
- Dihtl E. Prakticheskiy marketing / E. Dihtl, H. Hershgen. – M., 1995.
- Zaharova S. Krizis industrializma i koncepciya socialnogo marketinga / S. Zaharova // Sociologicheskie issledovaniya. – 2003. – no 5 – S. 34-38.
- Kerivni principi OON dlya zahistu interesiv spozhivachiv [Elektronniy resurs] // Generalna Asambleya OON. – Rezolyuciya XXXIX sesiyi Generalnoyi Asambleyi OON no 248 vid 09.04.1985. – Rezhim dostupu: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/995_903.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler; per. s angl.; pod obshch. red. i vstup. st. E.M. Penkovoy. – M. : Progress,1990. – 736 s.
- Kotler F. Marketing-menedzhment / F. Kotler. – SPb. : Piter Kom, 1998. – 896 s.
- Mezhdunarodnyy standart. ISO 26000:2010 Rukovodstvo po socialnoy otvetstvennosti. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html.
- Melnik L.G. Ekonomika rozvitku : monografiya / L.G. Melnik. – Sumi : <>, 2006. – 662 s.
- Kotler Philip. Social marketing: an approach to planned social change / Philip Kotler, Gerald Zaltman // Journal of Marketing. – 1971. – no 35. – R. 3-12.
- Lefebvre R.C. Social Marketing and Public Health Intervention (Portable Document Format) / R.C. Lefebvre, J.A. Flora // Health Education Quarterly. – 1988. – no 15 (3). – R. 300-301.
- Reidenbach R.E. Conceptual Model of Corporate Moral Development / R.E. Reidenbach, P.A. Robin // Journal of Business Ethics, April. – 1991. – R. 30-37.