Зміст |
Автори:
Шубін Олександр Олександрович, Кривоніс Аліна Олександрівна
Сторінки: 105-111
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії.
Ключові слова: бренд, брендинг, дитячий бренд, цільова аудиторія, просування, споживчий ринок, торгова марка, ефективність брендингу.
Цитувати як: Shubin A. & Kryvonis, A. (2012). Features of formation and advancement of children’s brand. Marketing and Management of Innovations, 4, 105-111. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker D. Sozdanie silnyh brendov / D. Aaker. – M. : Izd. dom Grebennikova, 2003. – 440 s.
- Kumber S. Brending / S. Kumber ; per. s angl. – M. : Vilyams, 2004. – 170 s.
- Lindstrom Martin. Uvlekatelnoe puteshestvie v mozg sovremennogo potrebitelya – 2010 [Elektronniy resurs] / Martin Lindstrom. – Rezhim dostupu: http://www.docme.ru/doc/8830/ martin -lindstrombuyology.html.
- Pashutin S.B. Nechetnaya logika ocenki stoimosti brenda / S.B. Pashutin // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2006. – no 1 (51). – S. 29-37.
- Kolyadyuk R. Brending: golovokruzhenie ot uspehov / R. Kolyadyuk // Marketing i reklama. – 2002. – no 5-6. – S. 81-85.
- World Financial Group Inc (WFG), World Financial Group Company [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www. worldfinancialgroup. com.
- Shubin O.O. Formuvannya koncepciyi specializovanogo produktu dlya ditey na rinku produktiv harchuvannya / O.O. Shubin, A.O. Krivonis // Torgivlya i rinok Ukrayini: temat. zb. nauk. pr. – Doneck : DonNUET, 2011. – T. 2, Vip. 31. – C. 165-171.
- Detskie brendy – eto skazka? [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://atl.by/article/a-28.html.
- Drobo K. Sekrety silnogo brenda: Kak dobitsya kommercheskoy unikalnosti / Kevin Drobo ; per. s angl. – M. : Alpina Biznes Buks, 2005. – 276 s.
- Zozulov O. Modeli brendingu: klasifikaciya ta stisla harakteristika / O. Zozulov, Yu. Nestorova // Marketing v Ukrayini. – 2006. – no 5. – S. 44-49.
- Rayzberg B.A. Sovremennyy ekonomicheskiy slovar / B.A. Rayzberg, L.Sh. Lozovskiy, E.B. Starodubceva ; pod obshch. red. B.A. Rayzberga. – 6-e izd., pererab. i dop. – M. : INFRA-M, 2011. – 512 s.
- Golubkov E.P. Sovremennye tendencii razvitiya marketinga / E.P. Golubkov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2004. – no 1 (39).
- Popov E.V. Rynochnyy potencial predpriyatiya / E.V. Popov. – M. : Ekonomika, 2002. – 559 s.
- Rayhlin E. Osnovy ekonomicheskoy teorii / E. Rayhlin. – M. : Nauka, 1995.
- Bagiev G.L. Marketing: strategiya i praktika firmy / G.L. Bagiev. – M. : Finstatinform, 1995. – 112 s.
- Kotler F. Marketing. Menedzhment / F. Kotler. – SPb. : PiterKom, 1998. – 896 s.
- Porter M. Mezhdunarodnaya konkurenciya / M. Porter. – M. : Mezhdunarodnye otnosheniya, 1993. – 896 s.
- Cherchill G. Sovremennyy marketing / Gilbert Cherchill. – M., Harkov, Minsk : P., 2001. – 747 s.
|