Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто поняття «репутаційний менеджмент» та зв’язок його основних елементів, визначено структуру репутаційного капіталу та у його складі виділено управління онлайн-репутацією (ORM) в окремий вид діяльності.Сформульовано поняття ORM, досліджено його структуру та вивчено особливості впровадження, визначені основні етапи та майданчики для ORM-компанії.
Ключові слова: імідж, репутація, on-line-репутація, репутаційний менеджмент, репутаційний капітал, ORM, інформація.
Цитувати як: Mitsura O. & Khizhnyak, M. (2012). On-line reputation management: theoretical bases and methodological approaches. Marketing and Management of Innovations, 4, 121-129. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Gaudette Yvonne. 6 Ways to Blend Online Reputation Management and Marketing [Elektronniy resurs] / Yvonne Gaudette. – Rezhim dostupu: http://www.smallbiztechnology.com/ archive/2010/12/6-ways-to-blend-online-reputat.html/.
- PR – upravlenie reputaciey [Elektronniy resurs] // Oficiyniy sayt kompanii PR&Branding. – Rezhim dostupu: http://www.pr2b.ru/pr/pr_reputation/.
- Proffitt Brian. Inside The Mysterious World Of Online Reputation Management [Elektronniy resurs] / Brian Proffitt. – Rezhim dostupu: http://readwrite.com/2012/08/27/inside-the-mysterious-world-of-online-reputation-management.
- Weinzierl Jack. Web Branding: Exposure [Elektronniy resurs] / Jack Weinzierl. – Rezhim dostupu: http://jackweinzierl.com/web-branding-exposure/.
- Woodfin Glen. Online Reputation Management Top Tips DIY [Elektronniy resurs] / Glen Goodfin. – Rezhim dostupu: http://www.glenwoodfin.com/seo/online-reputation-management-top-tips-diy/.
- Wright Tony. Proactive SEO Reputation Management in 6 Easy Steps [Elektronniy resurs] / Tony Wright. – Rezhim dostupu: http://www.pubcon.com/pubcon-speaker-tony-wright-proactive-seo-reputation-management-in-6-easy-steps—all-for-free.
- Anohina K.O. Harakteristika vzaiemozv’yazku reputaciyi, imidzhu, brenda ta gudvilu yak skladovih nematerialnih aktiviv pidpriiemstva [Elektronniy resurs] / K.O. Anohina. – Rezhim dostupu: http://fei.idgu.edu.ua/conference/dokl/d21.pdf.
- Asharapova E. Upravlenie informacionnym polem v Internete / E.Asharapova // Novyy marketing. – 2009. – no 8. – S. 20-23.
- Asharapova E. Pole chudes: kakie udivitelnye otkrytiya mozhno sdelat s pomoshchyu analiza informacionnogo polya kompanii v Runete / E. Asharapova // PR v Rossii. – 2008. – no 4. – S. 24-25.
- Bortnikov P.G. Marketingova pidtrimka reputaciyi finansovoyi ustanovi [Elektronniy resurs] / P.G. Bortnikov // Oficiyniy sayt Biblioteki im. Vernadskogo. – Rezhim dostupu: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13837/1/18_115-120_Vis_720_Menegment.pdf.
- Burbelo O.A. Reputaciya kompaniy: upravlinnya i zahist : monografiya / O.A. Burbelo, D.V. Soloha, A.M. Zinchenko. – Lugansk : Yantar, 2009. – 104 s.
- Gorin S.V. Delovaya reputaciya organizacii / S.V. Gorin. – M. : Izd- vo <>, 2006. – 256 s.
- Kurasova M. Organizaciya reklamnyh kampaniy v sisteme Internet / M. Kurasova, V. Sekerin // Marketing. – 2004. – no 4. – S. 76-80.
- Reputacionnyy menedzhment [Elektronniy resurs] // Oficiyniy sayt kompanii United Minds International. – Rezhim dostupu: http://united-minds.ru/.
- Rodionov O.V. Vpliv dilovoyi reputaciyi pidpriiemstva na yogo rozvitok [Elektronniy resurs] / O.V. Rodionov, Yu.S. Pogorelov // Oficiyniy sayt Biblioteki im. Vernadskogo. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Emp/2009_21/17RodPog.htm.
- Trivaylo A.Yu. Formirovanie reputacionnogo kapitala organizacii [Elektronniy resurs] / A.Yu. Trivaylo, I.P. Mikolaychuk. – Rezhim dostupu: http://www.ibl.ru/ konf/021210/23.html.
- Fayzulaieva K.A. Marketingova diyalnist pidpriiemstva u merezhi Internet [Elektronniy resurs] / K.A. Fayzulaieva // Oficiyniy sayt Biblioteki im. Vernadskogo. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vetp/2011_35/11fkacad.pdf.
- Chirva O.A. Zmistovna harakteristika dilovoyi reputaciyi pidpriiemstva v sistemi ponyat reputaciynogo menedzhmentu [Elektronniy resurs] / O.A. Chirva, N.S. Krasnokutska. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdnuet/econ/2011_4/Chirva.pdf.
- Shcherbakova K. Dilova reputaciya yak skladova konkurentospromozhnosti pidpriiemstva / K. Shcherbakova // Ekonomika. – 2010. – no 2 (102). – S. 58-63.