Зміст |
Автори:
Файвішенко Діана Сергіївна
Сторінки: 136-142
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда.
Ключові слова: бренд, брендинг, методологія, принципи розрахунку, теоретичні аспекти брендингу, ефективність брендингу, функціональний підхід.
Цитувати як: Fayvishenko, D. (2012). Assessment of branding effectiveness: functional approach. Marketing and Management of Innovations, 4, 136-142. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker D. Ctrategiya upravleniya portfelem brendov / D. Aaker; per. s angl. T.V. Vinogradovoy; pod red. i s predisl. S.G. Bozhuk. – M. : Eksmo, 2008. – 320 s.
- Azaryan O.M. Shlyahi pidvishchennya efektivnosti rozvitku pidpriiemstv u rozdribniy torgivli / O.M. Azaryan, V.O. Sobolev // Visnik DonNUET. Seriya: <>. – 2008. – no 3 (39). – S. 175-180.
- Doyl P. Marketing-menedzhment i strategii / Piter Doyl; per. s angl. S. Zhilcova. – 3-e izd. – SPb. : Piter, 2002. – 708 s.
- Kendyuhov O.V. Strategiya efektivnogo brendingu : monografiya / O.V. Kendyuhov, S.M. Dimitrova, L.A. Radkevich, O.V. Kuzhilieva. – Doneck : Veber (Donecka filiya), 2009. – 280 s.
- Kendyuhov O.V. Metodichni zasadi ocinki efektivnosti brendingu / O.V. Kendyuhov, A.M. Shparova, D.S. Fayvishenko // Naukovi praci Doneckogo nacionalnogo tehnichnogo universitetu: Seriya ekonomichna. – Doneck : DonNTU, 2010. – Vip. 38-3. – S. 126-132.
- Kuzmin A.M. Funkcionalnyy analiz: vyyavlenie i klassifikaciya funkciy / A.M. Kuzmin, A.A. Baryshnikov, E.A. Kuzmina // Mashinostroitel. – 2001. – no 9. – S. 33-39.
- Kunc G. Upravlenie: sistemnyy i situacionnyy analiz upravlencheskih funkciy / G. Kunc, S. O’Donnel; per. s angl. – M. : Progress, 1981. – T. 1. – 495 s.
- Markov Yu.G. Funkcionalnyy podhod v sovremennom nauchnom poznanii / Yu.G. Markov. – Novosibirsk : Nauka, 1982. – 255 s.
- Meskon M.H. Osnovy menedzhmenta / M.H. Meskon, M. Albert, F. Hedouri; per. s angl. – M. : Delo, 1992. – 702 s.
- Dzhouns Dzh. Pilip. Rol reklamy v sozdanii silnyh brendov / Dzh. Pilip Dzhouns. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2005. – 496 s.
- Innovacii kak faktor usileniya poziciy brenda – InVenture -investicionno-konsaltingovyy portal [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/innovacii-kak-faktor-usileniya-pozicii-brenda.
|