Зміст |
Автори:
Дайновський Юрій Анатолійович
Сторінки: 143-153
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-17
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто особливості прояву економічної ефективності прийомів, використовуваних у сферах управління і маркетингу. Запропонована нова класифікація прийомів залежно від особливостей прояву їхньої економічної ефективності. Обґрунтована необхідність різних підходів до оцінювання економічної ефективності окремих груп прийомів. Наведено приклади прийомів із різними варіантами прояву економічної ефективності.
Ключові слова: економічна ефективність, прийоми, управління, маркетинг, оцінювання.
Цитувати як: Daynovskyy, Yu. (2012). Specificity of economical efficiency estimation of the management and marketing tricks . Marketing and Management of Innovations, 4, 143-153. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-17
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akimova E.E. 100 luchshih priemov prezentacii tovara / E.E. Akimova. – SPb. : Rech, 2008. – 204 s.
- Bobrovnik V.M. Kontrol efektivnosti realizaciyi marketingovoyi koncepciyi upravlinnya torgovelnim pidpriiemstvom / V.M. Bobrovnik // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. Ekonomichni nauki. – 2010. – T. 4, no 6. – S. 351-354.
- Vikentev I.L. Priyomy reklamy i public relations / I.L. Vikentev. – 8-e izd. – SPb. : <> i <>, 2007. – 406 s.
- Dotson L. 1000 sovetov, takticheskih priemov i sekretov INTERNET-marketinga [Elektronniy resurs] / Larri Dotson. – Rezhim dostupu: // http://www.berestneff.com/books /marketing /1000secrets.htm.
- Kvyatkovska L.A. Analiz strategichnogo potencialu suchasnogo pidpriiemstva za pokaznikami efektivnosti // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya. – Sumi : TD <>, 2010. – 624 s. – S. 194-202.
- Keyts B. Rasskazhite obo mne! Ispytannye priemy privlecheniya novyh klientov / Bill Keyts. – M. : Alpina pablisherz, 2010.
- Mann I. Bez byudzheta. 57 effektivnyh priemov marketinga / Igor Mann – M. : Mann, Ivanov i Ferber, 2009. – 300 s.
- Markina I.A. Metodologichni pitannya efektivnosti upravlinnya / I.A. Markina // Finansi Ukrayini. – 2000. – no 6. – S. 24-32.
- Podolchak N.Yu. Problemi ocinyuvannya ta regulyuvannya socialno-ekonomichnoyi efektivnosti sistem menedzhmentu mashinobudivnih pidpriiemstv : monografiya / N.Yu. Podolchak. – Lviv : Vidavnictvo Nacionalnogo universitetu <>, 2010. – 340 s.
- Stoun B. Direkt-marketing: effektivnye priemy / B. Stoun,. R. Dzhekobs. – K. : Izdatelskiy Dom Grebennikova, 2005. – 616 s.
- Sulpovar L. Pokazniki efektivnosti socialno-oriientovanoyi marketingovoyi strategiyi pidpriiemstva / L. Sulpovar, T. Bogachova // Marketing v Ukrayini. – 2010. – no 6. – S. 54-57.
- Fedorchenko A.V. Sistema marketingovih doslidzhen : monografiya / A.V. Fedorchenko – K. : KNEU, 2009. – 267 s.
- Foster T. 101 priem sdelat biznes effektivnym / Timoti Foster ; per. s angl. – M. : FAIR-PRESS, 1999. – 240 s.
- Shou R. Pribylnyy marketing: okupaetsya li vash marketing? / Shou R., Merrik D.; per. s angl. – K. : Companion Group, 2007. – 496 s.
- Ellvud Ya. 100 priemov effektivnogo brendinga / Yan Ellvud ; per. s angl. – SPb. : Piter, 2002. – 368 s.
- Yacyuk D.V. Klyuchovi pokazniki ta kriteriyi efektivnosti marketingovoyi diyalnosti pidpriiemstva / D.V. Yacyuk // Formuvannya rinkovoyi ekonomiki. – Specialniy vipusk <>. – K. : KNEU, 2011. – S. 660-667.
- Yasheva G.A. Effektivnost marketinga: metodika, ocenki i rezultaty [Elektronniy resurs] / G.A.Yasheva. – Rezhim dostupu: http://www.cfin.ru/press/practical/2003-08/02.shtml.
- 50 priemov partizanskogo marketinga [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://obiznese.com/alhimija-biznesa/marketing-reklama-i-pr/500212-50-priemov-partizanskogo-market inga.html.
|