Зміст |
Автори:
Карпенко Наталія Володимирівна
Сторінки: 154-160
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті автором визначено важливість цільової ринкової орієнтації, зміст якої ґрунтується на маркетингових засадах і передбачає взаємозв’язаність процесів сегментування ринку та позиціювання. Запропоновані методологічні засади проведення сегментування є результатом власних досліджень автора, а процес позиціювання розглядається як п’ятирівнева система, що утримує три етапи та два варіанти поведінки підприємства.
Ключові слова: цільова ринкова орієнтація, сегментування ринку, позиціювання, методи сегментування ринку, критерії та показники оцінки цільового сегмента, суб’єкти позиціювання, етапи позиціювання.
Цитувати як: Karpenko, N. (2012). Methodological foundations of target market enterprise orientation. Marketing and Management of Innovations, 4, 154-160. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Voychak A.V. Marketingoviy menedzhment : pidruchnik / A.V. Voychak. – K. : KNEU, 2009. – 328 s.
- Zozulov O.V. Rinkove poziciyuvannya: z chogo pochinaietsya stvorennya uspishnih brendiv / O.V. Zozulov, N.L. Pisarenko. – K. : Znannya-Pres, 2004. – 199 s.
- Karpenko N.V. Marketingova diyalnist pidpriiemstv spozhivchoyi kooperaciyi : monografiya / N.V. Karpenko. – Poltava : RVV PUET, 2010. – 259 s.
- Karpenko N.V. Teoretichni aspekti marketingovoyi oriientaciyi pidpriiemstv spozhivchoyi kooperaciyi / N.V. Karpenko // Marketing v Ukrayini : Materiali H Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi, 22-23 zhovtnya 2009 r. – K. : KNEU, UAM, 2009. – S.47-49.
- Karpenko N.V. Innovaciyni pidhodi do viboru metodiv ta poslidovnosti procesu segmentaciyi rinku / N.V. Karpenko // Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu :
- Materiali III Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi, 1-2 zhovtnya 2009 r. – Sumi, SumDU : Vidavnicho-virobniche pidpriiemstvo <>TOV. – S. 92-93.
- Kulibanova V.V. Prikladnoy marketing / V.V. Kulibanova. – SPb. : Izdatelskiy dom <>, 2003. – 272 s.
- Lamben Zhan-Zhak. Menedzhment, orientirovannyy na rynok / Zhan-Zhak Lamben ; per. s angl. pod red. V.B. Kolchanova. – SPb. : Piter, 2005. – 800 s.
- O’Shonnessi Dzh. Konkurentnyy marketing: strategicheskiy podhod / Dzh. O’Shonnessi ; per. s angl. pod red. D.O. Yampolskoy. – SPb. : Piter, 2002. – 864 s.
- Strategicheskaya gibkost / G. Hemel, K. Prahalad, G. Tomas, D. O’Nil ; per. s angl. L. Kruglova-Morozova. – SPb. : Piter, 2005. – 381 s.
- Hag P. Marketingovye issledovaniya : rukovodstvo po planirovaniyu, metodologii i ocenke / P. Hag ; per. c 3-go angl. izd. – K. : Znannya-Pres, 2005. – 418 s.
- Huley G. Marketingovaya strategiya i konkurentnoe pozicionirovanie / Grem Huley, Dzhon Sonders, Naydzhel Pirsi ; per. s angl. – Dnepropetrovsk : Balans Biznes Buks, 2005. – 800 s.
|