Зміст |
Автори:
Чухрай Наталія Іванівна, Беспалюк Христина Мирославівна
Сторінки: 23-33
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено проблемам ціноутворення на новий товар. Проведено аналіз етапів та методів ціноутворення. Запропоновано використовувати метод PSM для встановлення діапазону цін на новий споживчий товар. Наведено результати опитування потенційних клієнтів vip-дозиметра вітчизняного виробництва та визначено його оптимальну ціну.
Ключові слова: ціна, витрати, методи ціноутворення, PSM, новий товар.
Цитувати як: Chukhray N. & Bespalyuk, Kh. (2012). Optimum price determination for a new product. Marketing and Management of Innovations, 4, 23-33. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Upravlinnya innovaciynimi procesami v mezhah ekosistemi : monografiya / N.I. Chuhray, R. Patora, A.G. Zagorodniy ta in. ; za nauk. red. N.I. Chuhray. – Lviv : Vidavnictvo Lvivskoyi politehniki, 2011. – 216 s.
- Chuhray N.I. Marketing innovaciy : pidruchnik / N.I. Chuhray. – Lviv : Vidavnictvo Lvivskoyi politehniki, 2011. – 256 s.
- Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n. prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – 624 s.
- Kardash V.Ya. Marketingova tovarna politika [Elektronniy resurs] / V.Ya. Kardash. – Rezhim dostupu: http://studentbooks.com.ua/content/view/112/44/1/11/.
- Kotler F. Marketingoviy menedzhment : pidruchnik / F. Kotler, K.L. Keller, A.F. Pavlenko ta in. – K. : Vidavnictvo <>, 2008. – 720 s.
- Krikavskiy Ie. Promisloviy marketing : pidruchnik / Ie. Krikavskiy, N. Chuhray. – Lviv : Vidavnictvo Nacionalnogo universitetu <>, 2004. – 472 s.
- Oficiyniy sayt PP NVPP <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ecotestvip.com/uk/.
- Sysoeva S.V. Upravlenie assortimentom v roznice. Kategoriynyy menedzhment / S.V. Sysoeva, E.A. Buzukova.. – SPb. : Piter, 2011. – 288 s.
- Starostina A.O. Marketing : pidruchnik / A.O. Starostina, N.P. Goncharova, Ie.V. Krikavskiy ta in. ; za red. A.O. Starostinoyi. – K. : Znannya, 2009. – 1070 s.
- Chukhray N. Marketing Strategies for Overcoming Consumer Resistance to Innovations / Nataliya Chukhray // Konsumpcja i rozwoj. – 2012 (2). – no 1. – R. 71-84.
- Chukhray N. International Marketing and Business in the CEE Markets / N. Chukhray; edited by M. Szymura-Tyc // Domestic and international strategies of development of Ukrainian firms in the transition economy. – Katowice : University of Economics in Katowice Publisher, 2009. – R. 344-356.
- Investiciyna ta innovaciyna diyalnist : monografiya / O.Ie. Kuzmin, S.V. Knyaz, N.V. Tuvakova, A.Ya. Kuzniecova ; za nauk. red. d-ra ekon. nauk prof., O.Ie. Kuzmina . – Lviv : LBI NBU, 2003. – 233 s.
- Porter M. Konkurenciya : navch. posib. / M. Porter. – M. : Vidavnichiy dim <>, 2000. – 495 s.
- Daynovskiy Yu.A. Tovarna innovaciyna politika : navchalniy posibnik / Yu.A. Daynovskiy. – Lviv : Noviy Svit – 2010. – 244 s.
- Rudelius U. Marketing : uchebnik / U. Rudelius i dr. – M. : DeNovo, 2001. – 706 s.
- Bespalyuk H.M. Kompleksne doslidzhennya biznes-portfelya priladobudivnogo pidpriiemstva / H.M. Bespalyuk, I.M. Iliv // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no 1. – S. 53-63.
|