Зміст |
Автори:
Хандій Олена Олексіївна
Сторінки: 186-192
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено особливості діяльності підприємств у кризових умовах. Визначено причини виникнення кризових ситуацій та антикризові інструменти в управлінні суб’єктами господарювання. Розглянуто сучасні проблеми промислових підприємств та шляхи їх вирішення.
Ключові слова: антикризові інструменти, причини кризи, інвестиції, маркетингова політика підприємства, стратегії диверсифікації.
Цитувати як: Khandiy, О. (2012). Anti-crisis instruments of enterprise management: practical aspects of realization. Marketing and Management of Innovations, 4, 186-192. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Finansovi rezultati vid zvichaynoyi diyalnosti pidpriiemstv do opodatkuvannya za vidami ekonomichnoyi diyalnosti za 2010, 2011 roki [Elektronniy resurs] / Derzhkomstat Ukrayini. – Rezhim dostupu: http://www.ukrstat.gov.ua.
- Derzhavniy departament z pitan bankrutstva [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://me.kmu.gov.ua.
- Melnik Yu.M. Marketingovi instrumenti antikrizovogo upravlinnya pidpriiemstvom / Yu.M. Melnik // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 505-516.
- Saveliev V.V. Model zmini povedinki spozhivachiv yak osnova marketingovoyi antikrizovoyi strategiyi / V.V. Saveliev // Ekonomika. Finansi. Pravo. – 2009. – no 4. – S. 3-5.
- Kovalenko O.V. Antikrizoviy marketing: innovaciyniy aspekt / O.V. Kovalenko // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 499-508.
- Maksimova T. Osoblivosti formuvannya marketingovoyi strategiyi ta marketingovoyi politiki na ukrayinskih promislovih pidpriiemstvah v umovah krizi / T. Maksimova, O. Zhdanova, Ie. Ivchenko // Marketing v Ukrayini. – 2009. – no 6 (58). – S. 22-26.
- Ligonenko L.O. Antikrizove upravlinnya pidpriiemstvom: teoretiko-metodologichni zasadi ta praktichniy instrumentariy: monografiya / L.O. Ligonenko. – K. : KNTEU, 2004. – 580 s.
- Pushkar A.I. Antikrizisnoe upravlenie: modeli, strategii, mehanizmy / A.I. Pushkar, A.N. Trided, A.A. Kolos. – Harkov : OOO <>, 2001. – 452 s.
- Sitnik L.S. Organizaciyno-ekonomichniy mehanizm antikrizovogo upravlinnya pidpriiemstvom / L.S. Sitnik. – Doneck : IEP NAN Ukrayini, 2000. – 504 s.
- Lihodiy V.G. Suchasna koncepciya marketingu ta ekonomichna kriza / V.G. Lihodiy // Aktualni problemi ekonomiki. – 2009. – no 12. – S. 6-12.
- Terry R. Bacon What People Want: A Manager’s Guide to Building Relationships That Work / Terry R. Bacon. – 2006. – 264 s.
- Finkelshteyn S. Oshibki top-menedzherov vedushchih korporaciy: analiz i prakticheskie vyvody / Sidni Finkelshteyn; per. s angl. – M. : Alpina Biznes Buks, 2004. – 394 s.
- Bondar M. Dityachi hvorobi / Mariya Bondar // Kontrakti. – 2009. – no 49. – S. 28-29.
- Bondar M. Strategiya nevizhivannya / Mariya Bondar // Kontrakti. – 2009. – no 49. – S. 30-31.
- Sadiekov A.A. Analiz strategichnih zmin diyalnosti pidpriiemstva, neobhidnih dlya efektivnoyi realizaciyi strategiyi diversifikaciyi virobnictva / A.A. Sadiekov, G.I. Prudnikova // Strategiya pidpriiemstva v konteksti pidvishchennya yogo konkurentospromozhnosti : Mizhnar. nauk.-prakt. Internet-konf., 2012r., 12-15 lyutogo, m. Doneck. – Doneck : DonNUET, 2012. – S. 3-5.
- Pererva P.G. Antikrizovi instrumenti stalogo rozvitku pidpriiemstva: innovaciyna, investiciyna ta marketingova politika [Elektronniy resurs] / P.G. Pererva, A.V. Kosenko, O.P. Kosenko. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vcpi/TPtEV/2012_25 /statti/16Pererv.pdf.
- Makogon Yu.V. Pik krizisa proyden, chto v perspektive? / Yu.V. Makogon // Visnik Doneckogo nacionalnogo universitetu. – 2011. – T. 1, Vip. 1. – S. 204-211.
|