Розширена анотація українською мовою
Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки.
Ключові слова: конкуренція, ринкове конкурентне середовище, сила конкурентної позиції підприємства.
Цитувати як: Dyachenko, T. (2012). Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation. Marketing and Management of Innovations, 4, 203-208. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-24
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Konkurenciya: analiz, strategiya i praktika / G.L. Azoev. – M. : Centr ekonomiki i marketinga, 1996. – 208 s.
- Grant R.M. Sovremennyy strategicheskiy analiz / R.M. Grant; per. s angl. V.N. Funtova. – Sankt-Peterburg : SPb Piter, 2008. – 560 s.
- Grod A.M. Ocinka stanu konkurentnogo seredovishcha na rinku meblevoyi produkciyi ta osnovni napryami yogo rozvitku [Elektronniy resurs] / A.M. Grod // Aktualni problemi ekonomiki. – 2010. – no9 (111) – S. 46-54. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/Soc_Gum/APE/2010_9/index.htm.
- Kovtun N. Vikoristannya statistichnoyi informaciyi dlya pobudovi konkurentnoyi karti rinku [Elektronniy resurs] / N. Kovtun, O. Hvostenko // Visnik nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Shevchenka. Ser. Ekonomika. – 2011. – no 124-125. – S. 21-25. – Rezhim dostupu: papers.univ.kiev.ua/ekonomika/10852.pdf.
- Nikolenko S.S. Ocinka konkurentnogo seredovishcha torgovelnogo pidpriiemstva [Elektronniy resurs] / S.S. Nikolenko, L.M. Kirichenko // Ekonomichniy prostir. – 2012. – no 60. – S. 207-219. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekpr/2012_60/zmist.htm.
- Ovcharenko N.A. Kachestvo konkurentnoy sredy promyshlennyh predpriyatiy [Elektronniy resurs] / N.A. Ovcharenko, R.V. Rybalchenko // Ekonomika i upravlenie. – 2010. – no 12 (73). – S.112-115. – Rezhim dostupu: http://ecsocman.hse.ru/text/33714332/.
- Porter M. Konkurentnaya strategiya: metodika analiza otrasley i konkurentov / M. Porter; per s angl. – M. : Alpina Biznes Buks, 2011. – 454 s.
- Porter M. Strategiya konkurenciyi: metodika analizu galuzey i diyalnosti konkurentiv / M. Porter; per. z angl. A. Oliynik, R. Skilskiy.- K. : Osnovi, 1997. – 390 s.
- Tompson A.A. Strategicheskiy menedzhment: koncepcii i situacii dlya analiza / A.A. Tompson, A.Dzh. Striklend; per. s angl. – 12-e izd. – M. : Vilyams, 2005. – 928 s.
- Filyuk G.M. Ocinka konkurentnogo pidpriiemnickogo seredovishcha v Ukrayini: metodologichni aspekti [Elektronniy resurs] / G.M. Filyuk // Visnik nacionalnogo universitetu imeni Tarasa Shevchenka. Ser. Ekonomika. – 2011. – no 124-125. – S.19-21. – Rezhim dostupu: papers.univ.kiev.ua/ekonomika/10852.pdf.