Зміст |
Автори:
Перерва Петро Григорович, Романчик Тетяна Володимирівна
Сторінки: 230-235
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-27
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об’єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі зіставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеня бажаності розвитку виробів підприємства.
Ключові слова: ринкова конкурентоспроможність, внутрішня конкурентоспроможність, зіставлення оцінок, карта бажаності розвитку проектів.
Цитувати як: Pererva P. & Romanchik, T. (2012). Management mechanism of product company competitiveness estimation. Marketing and Management of Innovations, 4, 230-235. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-27
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Konkurenciya: analiz, strategiya i praktika / G.L. Azoev. – M. : Centr ekonomiki i marketinga, 1996. – 207 s.
- Bulgakova I.N. Ispolzovanie <> dlya formalizacii kompleksnogo pokazatelya konkurentosposobnosti promyshlennogo predpriyatiya / I.N. Bulgakova, A.N. Morozov // Vestnik VGU. Seriya: Ekonomika i upravlenie. – 2009. – no 2. – S. 54-56.
- Konkurentosposobnost produkcii i predpriyatiya / B.V. Burkinskiy, E.V. Lazareva, I.N. Ageeva i dr.; za red. B.V. Burkinskogo. – Odessa : IPREEI NAN Ukrainy, 2002. – 132 s.
- Gorodnov V.P. Taksonomicheskiy analiz kak metod ocenki konkurentosposobnosti promyshlennoy produkcii / V.P. Gorodnov, T.V. Romanchik // Biznes Inform. – Harkov : HNEU. – 2010. – no 2. – S. 24-28.
- Gradov A.P. Ekonomicheskaya strategiya firmy / A.P. Gradov. – SPb. : Speclit, 2000. – 589 s.
- Zagoryanska O.L. Konkurentospromozhnist mashinobudivnoyi produkciyi ta napryami yiyi pidvishchennya : dis. … kand. ekonom. nauk : 08.07.01 / O.L. Zagoryanska. – H. : KDPU, 2005. – 269 s.
- Konkurentosposobnost predpriyatiya: ocenka, diagnostika, strategiya : nauch. izd. / Yu.B. Ivanov, A.N. Tishchenko, N.A. Drobitko, O.S. Abramova. – H. : HNEU, 2004. – 255 s.
- Lipsic I. Konkurentnaya strategiya firmy / I. Lipsic // Voprosy ekonomiki. – 1998. – no 9. – S. 35-43.
- Lific I.M. Formirovanie i ocenka konkurentosposobnosti tovarov i uslug : ucheb. posobie / I.M. Lific. – M. : Yurayt-Izdat, 2004. – 335 s.
- Parshina O.A. Upravlinnya konkurentospromozhnistyu mashinobudivnoyi produkciyi : monografiya / O.A. Parshina. – Dnipropetrovsk : NGU, 2008. – 280 s.
- Porter M. Konkurentnaya strategiya: Metodika analiza otrasley i konkurentov / M. Porter. – 3-e izd. – M. : Alpina Biznes Buks, 2007. – 453 s.
- Saati T.D. Prinyatie resheniy: metod analiza ierarhiy / T.D. Saati. – M. : Radio i svyaz, 1993. – 278 s.
- Svetunkov M.G. Problema izmereniya urovnya konkurencii v celyah razrabotki predprinimatelskih resheniy (s uchetom mnogourovnevoy modeli rynka) / M.G. Svetunkov, A.V. Volkov // Vestnik OGU: zb. nauch. rabot. – Orenburg : OGU, 2010. – no 8 (114). – S. 107-113.
- Fathutdinov R.A. Upravlinnya konkurentozdatnistyu organizaciyi : pidruchnik / R.A. Fathutdinov, G.V. Osovska. – K. : Kondor, 2009. – 470 s.
- Yudanov A.Yu. Konkurenciya: teoriya i praktika / A.Yu. Yudanov. – M. : Akolis, 2006. – 272 s.
|