Зміст |
Автори: Сторінки: 236-246 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-28
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена інноваційним змінам у рейтингуванні ВНЗ. Рейтинги ВНЗ, їх менеджменту, викладачів і студентів повинні мати ієрархічні взаємозв’язки. Вирішення проблеми «частинами» призводить до створення великої кількості незв’язаних між собою вирішень, що базуються на бально-рейтингових підходах. Запропоновано комплексний підхід, що ґрунтується на єдиних базових компонентах, що включають такі складові, як цитованість наукових досліджень, рівень фактично переданих студенту знань і незалежні оцінки (наприклад, ЗМІ), що становлять, по суті, приватні рейтинги. Розглядається питання про інтеграцію на ряді конкретних прикладів, зокрема стосовно рейтингу професорсько-викладацького складу і студентів. Ключові слова: рейтинг, цитованість, бально-рейтингова оцінка, університет, студент, інновації. Цитувати як: Polozov, A. (2012). Innovative improvement rating calculation in education: from the university to the students. Marketing and Management of Innovations, 4, 236-246. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-28 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua