Зміст |
Автори:
Шатава Юлія Львівна, Карпіщенко Марина Юріївна
Сторінки: 324-329
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-37
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена питанням брендингу території; запропоновано механізм розроблення та просування бренда території згідно зі стратегією розвитку регіону.
Ключові слова: бренд, брендинг території, стратегія розвитку регіону, самоідентифікація мешканців.
Цитувати як: Shatava Yu. & Karpishchenko, M. (2012). The mechanism of territorial branding development. Marketing and Management of Innovations, 4, 324-329. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-37
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Seregina E. Brending territoriy [Elektronnyy resurs] / E. Seregina. – Rezhim dostupa: http://pr-portal.com.ua/peredovitsa/4621.php.
- Velikaya stroyka brenda: etapy bolshogo puti [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.adme.ru/research/velikaya-strojka-brenda-etapy-bolshogo-puti-business-49124-72007/.
- Vizgalov D.V. Marketing goroda / D.V. Vizgalov. – M. : Institut ekonomiki goroda, 2008. – 110 s.
- Solodkiy V. Kak effektivno upravlyat territoriey? [Elektronnyy resurs] / V. Solodkiy. – Rezhim dostupa: http://www.sostav.ru/blogs/27523/4453.
- Purtov Andrey. Kratkaya prezentaciya dlya vystupleniya na diskussionnom klube <> [Elektronnyy resurs] / Andrey Purtov. – Rezhim dostupa: http://www.slideshare.net /AndrewPourtov/ss-9743549.
- Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy / F. Kotler, K. Asplund, I. Reyn, D. Hayder. – SPb. : Izdatelstvo: <>, 2005. – 382 s.
- Metodika razrabotki media-plana [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.alexsolo.narod.ru/statii/reclama_pr/mediastrategia.html.
- Metody sozdaniya brenda [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://advertme.ru/brand/23.
- Sachuk T.V. Territorialnyy marketing / T.V. Sachuk. – SPb. : Piter, 2009. – 368 s.
- Olefirenko O.M. Problemi i perspektivi brendingu teritoriy na prikladi brend-koncepciyi Sumskoy oblasti <> / O.M. Olefirenko, M.Yu. Karpishchenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011 – T.2, no 4. – S. 30-40.
- Formirovanie brenda i brending [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa: http://www.boxside-service.ru/view?id=32.
- Ivanov Valentin. Countless houses [Elektronnyy resurs] / Valentin Ivanov. – Rezhim dostupa: http://id-reel.blogspot.fr/2012/07/countless-houses.html
- Dinnie Keith. City Branding: Theory and Cases / Keith Dinnie. – 1 edition. – Palgrave Macmillan, 2011. – 256 p.
- Dinnie Keith. Nation branding: Concepts, Issues, Practice / Keith Dinnie // Taylor & francis. – 2007. – 288 p.
|