Зміст |
Автори:
Потрашкова Людмила Володимирівна
Сторінки: 51-57
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Запропоновано динамічну математичну модель попиту на інноваційну та неінноваційну продукцію підприємства, яка дозволяє оцінити майбутній попит на основі очікувань покупців відносно якості продукції підприємства. При цьому очікування покупців розглядаються як ресурсний компонент маркетингового потенціалу підприємства, що формується тривалий час під впливом характеристик продукції підприємства.
Ключові слова: потенціал підприємства, взаємовідносини підприємства із покупцями, моделювання попиту, споживчі очікування, інноваційна продукція.
Цитувати як: Potrashkova, L. (2012). Demand model for production of an enterprise taking into account factor of consumer expectations. Marketing and Management of Innovations, 4, 51-57. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Potrashkova L.V. Potencial socialno-ekonomicheskih otnosheniy predpriyatiya / L.V. Potrashkova // Upravlinnya rozvitkom. – 2008. – no 17 – S. 144-147.
- Zaruba V.Ya. Sistemnyy podhod k analizu potenciala predpriyatiya / V.Ya. Zaruba, L.V. Potrashkova // Visnik Shidnoukrayinskogo nacionalnogo universitetu im. V. Dalya. – 2010. – no 8 (150). – S. 59-62.
- Klein L.R. A Constant Utility Index of the Cost of Living / L.R. Klein, H. Rubin // Review of Economics Studies. – 1947-1948. – Vol. 15. – P. 84-87.
- Stone J. Linear Expenditure Systems and Demand Analysis: An Application to the Pattern of British Demand / J. Stone // Economic Journal. – 1954. – Vol. 64. – P. 511-527.
- Barnett W.A. Theoretical Foundations for the Rotterdam Model // The Review of Economic Studies. – 1979. – Vol. 46, no 1. – P. 109-130.
- Deaton A. An Almost Ideal Demand System / A. Deaton, J. Muellbauer // American Economic Review. – 1980. – Vol. 70. – P. 312-316.
- Gorbunov V.K. Matematicheskaya model potrebitelskogo sprosa : teoriya i prikladnoy potencial / V.K. Gorbunov. – M. : Ekonomika, 2004. – 174 s.
- Zayceva Yu.V. Matematicheskie modeli cenoobrazovaniya v estestvennoy monopolii : monografiya / Yu.V. Zayceva. – Volgograd : Izd-vo VolGU, 2006. – 117 s.
- Zhivickaya E.N. Prognoznaya model sprosa produkcii predpriyatiya i formirovanie modeli vypuska / E.N. Zhivickaya, O.V. Gurinovich // Ekonomika i upravlenie. – 2005. – no 3. – S. 71-77.
- Gurinovich O.V. Prognozirovanie sprosa mashinostroitelnoy otrasli na primere RUP <> / O. V. Gurinovich // Ekonomika i upravlenie. – 2007. – no 3 (19). – S. 135-137.
- Dowling G. Creating Corporate Reputations : Identity, Image, and Performance / G. Dowling. – Oxford : University Press, 2001. – 299 p.
- Reichheld F. The Loyalty Effect. The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value / Frederick Reichheld; with Thomas Teal. – Harvard : Harvard Business School Press, 2001. – 323 p.
- Hill N. Handbook of Customer Satisfaction And Loyalty Measurement / Nigel Hill, Jim Alexander. – Aldershot : Gower Publishing Company, 2006. – 290 p.
- Gee B. Creating a million dollar image for your business: how to build a customer base and keep it / B. Gee. – Berkeley : PageMill Press, 1996. – 160 p.
|