Зміст |
Автори:
Сагер Людмила Юріївна
Сторінки: 66-73
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено сутність управління внутрішніми комунікаціями, запропоновано схему організації комунікаційного процесу промислового підприємства. Виокремлено групи можливих перешкод ефективного управління внутрішніми комунікаціями та основні заходи з їх подолання.
Ключові слова: комунікації, управління, комунікаційний процес, фактори впливу, перешкоди.
Цитувати як: Sager, L. (2012). Scientific-methodological aspects of communication management on industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 4, 66-73. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Meskon M.H. Osnovy menedzhmenta : per. s angl. / M.H. Meskon, M. Albert, F. Hedouri. – M. : Delo, 1997. – 704 s.
- Solncev S.A. Evolyuciya modeley marketingovyh kommunikaciy / S.A. Solncev, T.A. Gen // Biznes-inform, 2009. – no 4 (3). – S. 167-171.
- Apchel Yu.S. Suchasni modeli marketingovih komunikaciy [Elektronniy resurs] / Yu.S. Apchel // Elektronne naukove fahove vidannya <> – Rezhim dostupu: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=194.
- Berleson B. Kommunikaciya – eto… [Elektronniy resurs] / B. Berleson, G. Steyner. – Rezhim dostupu: http://www.com-management.narod.ru/.
- Primak T.O. Marketingovi komunikaciyi : navch. posib. / T.O. Primak. – K. : Elga, Nika-Centr, 2003. – 280 s.
- Luk’yanec T.I. Marketingova politika komunikaciy : navch. posib. / T.I. Luk’yanec. – 2-ge vid., dop. i pererobl. – K. : KNEU, 2003. – 524 s.
- Bozhkova V.V. Strategichne planuvannya marketingovih komunikaciy innovaciynoyi produkciyi promislovih pidpriiemstv : monografiya / V.V. Bozhkova. – Sumi : SumDU, 2010. – 305 s.
- Leyhif Dzh.M. Bizness-kommunikacii / Dzh.M. Leyhif, Dzh.M. Penrouz. – SPb. : Piter, 2001. – 688 s.
- Surovceva E.S. Ocenka effektivnosti deyatelnosti po upravleniyu organizacionnymi kommunikaciyami / E.S. Surovceva, G.Ya. Rubin // Organizator proizvodstva. – 2009. – no 4. – S. 47-49.
- Mandzyuk M.M. Teoretichni rekomendaciyi shchodo vdoskonalennya upravlinnya vnutrishnoorganizaciynimi komunikaciyami / M.M. Mandzyuk // Upravlinnya rozvitkom. – 2011. – no 4 (101). – S. 180-182.
- Shubin O.O. Analitichna ocinka organizaciynih komunikaciy / O.O. Shubin, I.V. Simenko // Aktualni problemi ekonomiki. – 2010. – no 1 (103). – S. 175-184.
- Shpak N.O. Osnovi komunikaciynogo menedzhmentu promislovih pidpriiemstv : monografiya / N.O. Shpak. – Lviv : Vidavnictvo Lvivskoyi politehniki, 2011. – 328 s.
- Osovska G.V. Osnovi menedzhmentu : navch. posib. / G.V. Osovska, O.A. Osovskiy. – K. : Kondor, 2006. – 664 c.
- Morozova N.A. Upravlenie kommunikaciyami v organizacii / N.A. Morozova // Vestnik VGU. Seriya : Ekonomika i upravlenie. – 2010. – no 2. – S. 173-181.
- Sirotina K.V. Kak obespechit vzaimodeystvie … / K.V. Sirotina // Upravlenie chelovecheskim potencialom. – 2006. – no 1. – S. 36-40.
- Lazarev S.V. Preodolenie prepyatstviy na puti effektivnoy kommunikacii / S.V. Lazarev // Upravlenie razvitiem personala. – 2008. – no 3 (15).
- Fisun A.V. Vnutrikorporativnye kommunikacii: problemy postroeniya effektivnoy sistemy / A.V. Fisun // Upravlenie chelovecheskim potencialom. – 2007. – no 1 (9). – S. 24-35.
- Rybkin A. Neskolko slov o vnutrenney kommunikacii / A. Rybkin // Upravlenie chelovecheskim potencialom. – 2005. – no 3. – S. 2-9.
- Bosak A.O. Ekonomichne ocinyuvannya ta rozvitok komunikaciy v upravlinni mashinobudivnimi pidpriiemstvami : avtoref. dis. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ekon. nauk : spec. 08.00.04 <> / A.O. Bosak. – Lviv, 2007. – 25 s.
- Sager L.Yu. Analiz teoretichnih osnov vnutrishnih komunikaciy yak neobhidnoyi umovi efektivnogo upravlinnya pidpriiemstvom / L.Yu. Sager // Marketing ta menedzhment innovaciy. – 2011. – no 1. – S. 128-136.
|