Зміст |
Автори:
Дубницький Володимир Іванович, Даніліна Наталія Володимирівна, Луніна Вікторія Юріївна
Сторінки: 81-90
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розкривається роль територіального маркетингу в рамках інноваційного процесу розвитку й підвищення ефективності можливостей соціально-економічного потенціалу важливіших складових господарського регіонального комплексу промислових міст.
Ключові слова: територіальний маркетинг, інноваційно-маркетинговий потенціал промислового міста, соціально-економічний потенціал, старопромисловий регіон, концепція маркетингу.
Цитувати як: Dubnitsky, V., Danilina N. & Lunina, V. (2012). Development of territorial marketing complex for industrial cities of old industrial regions social and economic potential increase . Marketing and Management of Innovations, 4, 81-90. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Gerasimchuk Z.V. Dialektika innovacionnyh i konkurentnyh teoriy regionalnogo razvitiya / Z.V. Gerasimchuk, L.L. Kovalskaya // Ukraina i ee regiony na puti k innovacionnomu obshchestvu>> : [v 4-h t.]. Pod obshch.red. V.I. Dubnickogo, I.P. Buleeva. – Doneck : Yugo-Vostok, 2011. – T. 3. – 400 s.
- Kariy O.I. Strategichne planuvannya rozvitku mista / O.I. Kariy. – 2-ge vid., pererobl. i dop. – Lviv : ZUKC, 2007. – 318 s.
- Krikavskiy E.V. Organizacionnyy mehanizm vnedreniya koncepcii marketinga v upravlenii ekonomicheskim razvitiem territorii pri postroenii innovacionnoy modeli / E.V. Krikavskiy, N.Yu. Glinskiy // Ukraina i ee regiony na puti k innovacionnomu obshchestvu : [v 4-h t.]. Pod obshch.red. V.I. Dubnickogo, I.P. Buleeva. – Doneck : Yugo-Vostok, 2011. – T. 2. – 532 s.
- Chuhray N.I. Kompleksne zastosuvannya marketingu mist v Ukrayini: analiz teoriyi ta praktiki / N.I. Chuhray, O.I. Kariy // Aspekti samovryaduvannya. – 2006. – no 3. – S. 42-49.
- Starostina A.O. Regionalniy marketing: sut ta osoblivosti stanovlennya v Ukrayini / A.O. Starostina, S.Ie. Martov // Marketing v Ukrayini. – 2004. – no 3. – S. 55-57.
- Glinskiy N.Yu. Teoreticheskie principy marketingovoy koncepcii upravleniya razvitiem goroda / N.Yu. Glinskiy // Aktualnye problemy sovremennosti. Seriya. <>. – Karaganda : KU <>. – 2009. – no 16 (50). – S. 18-23.
- Glinskiy N.Yu. Organizaciya marketingovoyi diyalnosti na rivni malogo ta serednogo mista / N.Yu. Glinskiy // Kommunalnoe hozyaystvo gorodov. Seriya <>. – 2010. – no 94. – S. 130-139.
- Dubnickiy V.I. Rinkova transformaciya promislovogo kompleksu regionu : dis. … d-ra ekon. nauk : 08.00.05/ V.I. Dubnickiy. – Odesa, 2008. – 544 s.
- Dubnickiy V.I. Transformaciya promyshlennogo kompleksa regiona: problemy upravleniya razvitiem : monografiya / V.I. Dubnickiy, I.P. Buleev, N.E. Bryuhoveckaya i dr.; pod obshch. red. V.I. Dubnickogo. – Doneck : DEGI, Yugo-Vostok, 2008. – 548 s.
- Vasilenko V.N. Territorialnye sistemy: problemy transformacii i perspektivy razvitiya / V.N. Vasilenko, V.I. Dubnickiy, O.A. Kratt. – Doneck : IEPI NAN Ukrainy, 2003. – 306 s.
- Badds Dzh.G. Misto ta ekonomika (abo misceviy ekonomichniy rozvitok) / Dzh.G.Badds. – K. : Akadempress, 2003. – 152 s.
- Florek M. Podstawy marketingu terytorialnego / M.Florek. – Poznan : Academia economiczna w Poznaniu, 2006. – 190 r.
- Pankruhin A.P. Marketing territoriy/ A.P. Pankruhin. – 2-e izd., dop. – SPb. : Piter, 2006. – 416 s.
- Arzhenovskiy I.V. Marketing regionov [Elektronniy resurs] / I.V. Arzhenovskiy. – Rezhim dostupu: http:// www.marketing.spb.ru/read/article/a56.htm.
- Sachuk T.V. Territorialnyy marketing / T.V. Sachuk. – SPb. : Piter, 2009. – 368 s.
- O’Sallivan A. Ekonomika goroda / A. O’Callivan. – M. : INFRA-M, 2002. – 706 s.
- Kotler F. Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turnetov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy / F. Kotler, K. Asplund, P. Reyn i dr. – SPb. : Stokgolmskaya shkola ekonomiki, 2005. – 378 s.
- Lukyanchenko A.A. Metodologicheskie osnovy funkcionirovaniya gradoobrazuyushchey sfery v sisteme gorodskoy ekonomiki / A.A. Lukyanchenko // Problemy i perspektivy razvitiya sotrudnichestva mezhdu stranami Yugo-Vostochnoy Evropy v ramkah chernomorskogo ekonomicheskogo sotrudnichestva i GUAM. sb. nauch. tr. Mezhdunarodnoy konferencii (14-20.08.2008). – 2008. – S. 552-560.
- Denisov Yu.D. Formirovanie territorialnogo soobshchestva kak osnovy regionalnogo razvitiya / Yu.D. Denisov, E.B. Semichastnaya // Gorod, rayon, gosudarstvo: problemy raspredeleniya polnomochiy : sb. nauch. tr. IEPI NAN Ukrainy. – Doneck : Yugo-Vostok, 2003. – S. 72-79.
- Zhitkova E.L. Marketing goroda: perspektivnye napravleniya sovershenstvovaniya (na primere g.Tolyatti) / E.L. Zhitkova // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2006. – no 5. – S.79-93.
- Kotler Ph. Marketing Places: Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations / Ph. Kotler, D. Haider, I. Rein. – New-York : The Free Press, 1993. – 451 p.
- Oficiyniy sayt Golovnogo upravlinnya statistiki u Doneckiy oblasti [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.donetskstat.gov.ua/statinform/promisl3.php.
|