Зміст |
Автори:
Мішенін Євген Васильович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри теоретичної та прикладної економіки Сумського національного аграрного університету Мішеніна Наталія Вікторівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету Ярова Інесса Євгенівна, канд. екон. наук, доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки Сумського національного аграрного університету
Сторінки: 209-219
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-19
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу; організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер екосистемної продукції.
Ключові слова: лісоресурсна сфера, екологічний менеджмент, екологічно орієнтований маркетинг, екосистемна продукція та послуги, еколого-економічний механізм маркетингового управління, ціна на екосистемну продукцію та послуги.
Цитувати як: Mishenin, Ye., Mishenina N. & Yarova, I. (2013). Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry. Marketing and Management of Innovations, 2, 209-219. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-19
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sadchenko E.V. Principy i koncepcii ekologicheskogo marketinga : monografiya / E.V. Sadchenko. – Odessa : Izd-vo <>, 2002. – 400 s.
-
Illyashenko S.M. Ekologichniy marketing / S.M. Illyashenko, O.V. Prokopenko // Ekonomika Ukrayini. – 2003. – no 12. – S. 56-61.
-
Harionovskaya I.V. Razvitie elementov ekologicheskogo menedzhmenta v lesopolzovanii / I.V. Harionovskaya // Lesnoe hozyaystvo. – 2004. – no 3. – 32 s.
-
Lebedevich S.I. Teoretiko-metodologichni zasadi formuvannya galuzevoyi sistemi ekologichnogo menedzhmentu pidpriiemstv : monografiya / S.I. Lebedevich – Lviv : Liga-Pres, 2008. – 340 s.
-
Maksymiv L.I. Menedzhment ustoychivogo lesnogo hozyaystva v kontekste postulatov ekologicheskoy ekonomiki / L.I. Maksymiv, I.P. Soloviy, L.D. Zagvoyskaya // Ekonomika prirodopolzovaniya. – 2008. – no 6. – S. 107-114.
-
Lukyanchinkov N.N. Ekonomika i organizaciya prirodopolzovaniya : ucheb. dlya stud. Vuzov / N.N. Lukyanchinkov, I.M. Potravnyy. – 3-e izd., pererab. i dop. – M. : YuNITI-DANA, 2007. – 592 s.
-
Pisarenko A.I. Kakaya lesnaya politika nuzhna Rossi? / A.I. Pisarenko // Lesnoe hozyaystvo. – 2006. – no 2. – S. 2-5.
-
Henne G. Ekosistemnyy podhod [Elektronniy resurs] / Gudrun Henne / Sayt <>. – Rezhim dostupu: http://www.forest.ru/rus/org/trn/tn/38/38-9.html.
-
Bobylyov S.N. Ekosistemnye uslugi i ekonomika / S.N. Bobylyov, V.M. Zaharov. – M. : OOO <>, Institut ustoychivogo razvitiya // Centr ekologicheskoy politiki Rossii, 2009. – 72 s.
-
Kotko A.A. Vklyuchenie ekosistemnoy produkcii i uslug v sistemu ekonomicheskih vzaimootnosheniy [Elektronniy resurs] / A.A. Kotko // Elektronnyy zhurnal Bio Dat. – Rezhim dostupu: http://www.biodat.ru/doc/lib/kotko3.html#1.
-
Kerchner C. The Value of Kol River Salmon Refuge’s Ecosystem Services / C. Kerchner, R. Boumans, W. Boykin-Morris // Report. – Wild Salmon Center, 2008. – 52 p.
-
Landell-Mills N. Silver bullet or fools’ gold? A global review of markets for forest environmental services and their impact on the poor / N. Landell-Mills., I. Porras. – International Institute for Environment and Development (IIED). – London, March 2002. – 272 p.
-
Platezhi za ekosistemnye uslugi: teoriya, metodologiya i zarubezhnyy opyt prakticheskogo ispolzovaniya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.wildnet.ru/docs/Plateji.pdf.
-
Yarova I.Ie. Ekologichni ta socialni oriientiri rozvitku marketingu u lisovomu gospodarstvi / I.Ie. Yarova // Marketing innovaciy ta innovaciyi v marketingu : zb. tez dopovidey 3-oyi nauk.-prakt. konf., (m. Sumi, 29 veresnya – 1 zhovtnya 2010 r). – Sumi, 2010. – S. 235-237.
-
Mishenin Ie.V. Ekologichniy audit silskogospodarskogo zemlekoristuvannya (organizaciyno-ekonomichni zasadi) : monografiya / Ie.V. Mishenin, T.I. Piznyak. -Harkiv : <>, 2012. – 176 s.
-
Mishenina N.V. Socialnyy marketing v kontekste razvitiya informacionnogo obshchestva / N.V.Mishenina // Socialno-ekonomicheskie problemy informacionnogo obshchestva : monografiya; pod red. L.G. Melnika, M.V. Bryuhanova. – Sumi : Universitetska kniga, 2010.- Vip. 2. – S. 761-775.
-
Yarova I.Ie. Rozvitok ekonomichnih instrumentiv ekologichnogo menedzhmentu u lisovomu kompleksi / I.Ie. Yarova // Visnik Sumskogo nacionalnogo agrarnogo universitetu. Seriya <>. – 2010. – Vip. 9/2 (44). – S.165-171.
-
Cenoobrazovanie na predpriyatii: vidy cen, nalogi, pereocenka, otrazhenie v uchete // Epsilon. Informacionnyy tematicheskiy sbornik po nalogooblozheniyu i buhgalterskomu uchetu. – Harkov. – 1997. – Vyp. 2. – S. 25-27.
-
Mishenin E. Ecological economic principles of integrated process management for forestry and agriculture / E. Mishenin, I. Yarovaya // Ecological economics and sustanaible forest management: developing a transdisciplinary approach for the Carpatian Mountains. Edited by I.P. Soloviy, W.S. Keeton. – Lviv: Ukrainian National Forestry University Press, Liga-Pres, 2009. – P. 317-331.
-
Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler; per. s angl. – M. : Rostinter, 1996. – 704 s.
|