Зміст |
Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Карпіщенко Марина Юріївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету
Сторінки: 230-241
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-21
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та кон’юнктури ринку.
Ключові слова: маркетингова стратегія, вибір стратегії, просування, екологічна інновація.
Цитувати як: Bilovodska O. & Karpishchenko, M. (2013). Scientific and methodical approach to the choice of environmental innovations’ promotion strategy to market. Marketing and Management of Innovations, 2, 230-241. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-21
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ansoff I. Strategicheskoe upravlenie / I. Ansoff; pod red. L.I. Evenko ; per. s angl. – M. : Ekonomika, 1989. – 563 s.
- Bondar M. Stimulirovanie sbyta pri pomoshchi lichnyh rekomendaciy / M. Bondar // Novyy marketing. – 2004. – no 8. – S. 30-34.
- Bulav A. Marketing innovaciy / A. Bulav // Marketolog. – 2003. – no 1. – S. 23-28.
- Vasilenko V.O. Strategichne upravlinnya pidpriiemstvom : navchalniy posibnik / V.O. Vasilenko, T.I. Tkachenko / za red. V.O. Vasilenka, vid. 2-ge vid., vipr. i dop. – K. : CNL, 2004. – 400 s.
- Goldshteyn G.Ya. Strategicheskie aspekty upravleniya NIOKR : monografiya / G.Ya. Goldshteyn. – Taganrog : Izd-vo TRTU, 2000. – 420 s.
- Gut I.O. Oriientaciya suchasnih strategiy zbutu / I.O. Gut // Marketing v Ukrayini. – 2002. – no 6. – S. 37-39.
- Doroguncov S.I. Upravlenie tehnogenno-ekologicheskoy bezopasnostyu v kontekste paradigmy ustoychivogo razvitiya: koncepciya sistemno-dinamicheskogo resheniya / S.I. Doroguncov, A.N. Ralchuk. – K. : Naukova dumka, 2002. – 200 s.
- Zavyalov P.S. Konkurentosposobnost i marketing / P.S. Zavyalov // Rossiyskiy ekonomicheskiy zhurnal. – 1995. – no 12.
- Zozulov O. Strategiyi rinkovogo pozicionuvannya tovaru na spozhivchomu rinku / O. Zozulov // Ekonomika Ukrayini. – 2006. – no 10. – S. 43-48.
- Karakay Yu.V. Marketingovi strategiyi innovaciynih tovariv / Yu.V. Karakay // Formuvannya rinkovih vidnosin. – 2007. – no 1. – S. 60-63.
- Kindracka G.I. Strategichniy menedzhment : navchalniy posibnik / G.I. Kindracka. – K. : Znannya, 2006. – 366 s.
- Klayv R. Strategicheskoe biznes-planirovanie: dinamicheskaya sistema povysheniya effektivnosti i obespecheniya konkurentnogo preimushchestva / R. Klayv / pod red. I.A. Voytyuk. – Dnepropetrovsk : Balans Biznes Buks, 2005. – 384 s.
- Klivec P.G. Strategiya pidpriiemstva : navchalniy posibnik / P.G. Klivec. – K. : Akademvidav, 2007. – 320 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler ; per. s angl. – M. : <>, <>, 1995. – 702 s.
- Kotlyarevskaya I.V. Marketingovaya paradigma v menedzhmente produktovyh innovaciy / I.V. Kotlyarevskaya, I.A.Bazhenov, M.I. Osipov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2002. – no 2. – S. 12-21.
- Kudenko N.V. Strategichniy marketing / N.V. Kudenko – K. : KNEU, 2005. – 152 s.
- Maykl L. Stremitelnye innovacii / L. Maykl, D. Vors, V. Votson-Hemfill ; per. s angl. – K. : Companion Group, 2006. – 350 s.
- Mak-Donald M. Strategicheskoe planirovanie marketinga / M. Mak-Donald. – SPb. : Piter, 2000. – 320 s.
- Marketing: bakalavrskiy kurs : navch. posibnik / za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2004. – 976 s.
- Marketing: strategii, s kotorymi pobezhdayut / pod red. A. Malcevoy. – K. : ID <>, 2006. – 314 s.
- Maslov N.V. Principy vyvedeniya novyh tovarov na rynok [Elektronniy resurs] / N.V. Maslov. – Rezhim dostupu: http://www.marketing.spb.ru/read/article/a43.htm.
- Metodicheskie podhody k vyboru strategii ustoychivogo razvitiya territoriy : v 2 t. / pod obshch. red. A.G. Shaparya – Dnepropetrovsk : IPPE NAN Ukrainy, 1996. – 334 s.
- Mizyuk B.M. Strategichne upravlinnya : pidruchnik / B.M. Mizyuk. – 2-ge vid., pererobl. i dop. – Lviv : Magnoliya plyus, 2006. – 392 s.
- Mishchenko A.P. Strategichne upravlinnya : navchalniy posibnik / A.P. Mishchenko. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2004. – 336 s.
- Morozova M. Strategii novoy zhizni / M. Morozova // Strategii. – 2005. – no 4. – S. 15-19.
- Niemcov V.D. Strategichniy marketing : navch. posibnik / V.D. Niemcov, L.Ie. Dovgan. – K. : TOV <>, 2002. – 560 s.
- Pavlenko A.F. Marketingovi komunikaciyi: suchasna teoriya ta praktika : monografiya / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak, T.O. Primak. – K : KNEU, 2005. – 408 s.
- Popov E.V. Razrabotka novogo tovara / E.V. Popov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 1999. – no 3. – S. 58-69.
- Prokopenko O.V. Metodichni vkazivki dlya vikonannya kursovoyi roboti z kursu <> dlya studentiv ekonomichnih specialnostey zaochnoyi formi navchannya / O.V.Prokopenko, Yu.S. Shipulina. – Sumi : SumDU, 2004. – 46 s.
- Prostova N. Vyvod novogo produkta na rynok / N. Prostova, A. Renard // Upravlenie kompaniey. – 2005. – no 10. – S. 26-28.
- Smit P. Kommunikacii strategicheskogo marketinga / P. Smit, K. Berri, A. Pulford ; pod red. L.F. Nikulina ; per. s angl. – M. : Yuniti-Dana, 2001. – 415 s.
- Solovyov I.O. Rinok prodovolchih tovariv: gliboka segmentaciya spozhivachiv / I.O. Solovyov, T.I. Turkot // Marketing v Ukrayini. – 2004. – no 1. – S. 4-8.
- Fathutdinov R.A. Innovacionnyy menedzhment : uchebnik / R.A. Fathutdinov. – 2-e izd. – M. : ZAO <>, 2000. – 624 s.
- Yurashev V. Budet li prodavatsya tovar? / V. Yurashev, I. Shelest // Marketolog. – 2003. – no 2. – S. 38-40.
- Allen R. Human Ecology Economics: A New Framework for Global Sustainability / Roy E. Allen. – Routledge, 2007. – 320 p.
- Winston W. Environmental Marketing: Strategies, Practice, Theory, and Research / William Winston, Alma T Mintu-Wimsatt, Michael J. Polonsky. – Haworth Press, 1995. – 415 p.
|