Зміст |
Автори:
Божкова Вікторія Вікторівна, д-р екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Рябченко Ірина Михайлівна, аспірант кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету
Сторінки: 40-48
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, фактори ціноутворення, промислові підприємства.
Цитувати як: Bozhkova V. & Ryabchenko, I. (2013). Research of factors of marketing pricing at domestic industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2, 40-48. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Belyavcev M.I. Marketingova cinova politika : navch. posib. / M.I. Belyavcev, I.V. Petenko, I.V. Prozorova. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2005. – 332 s.
- Balabanova L.V. Cinova politika torgovelnogo pidpriiemstva v umovah marketingovoyi oriientaciyi : monografiya / L.V. Balabanova, O.V. Sardak. – Doneck : DonDUET im. M. Tugan-Baranovskogo, 2003. -149 s.
- Melnik L.G. Marketingova cinova politika : navch. posib. / L.G. Melnik, L.V. Starchenko, O.I. Karinceva. – Sumi : TOV <>, 2007. – 240 s.
- Primak T.O. Marketing : navch. posib. / T.O. Primak. – K. : MAUP, 2007. – 228 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler ; per. s angl. – M. : Biznes-kniga; IMA-Kross. Plyus, 1995. – 702 s.
- Turchenyuk M.O. Marketing : pidruchnik / M.O. Turchenyuk, M.D. Shvec. – K. : Znannya, 2011. – 318 s.
- Danchenok L.A. Marketingovoe cenoobrazovanie i analiz cen : uchebnoe posobie / P.A. Danchenok. – M. : MESM, 2004. – 100 s.
- Dligach A.O. Marketingova cinova politika : navch. posib. / A.O. Dligach. – Kiyiv, 2005. – 301 s.
- Dugina S.I. Marketingova cinova politika : navch. posib. / S.I. Dugina – K. : KNEU, 2005. – 393 s.
- Marketing: bakalavrskiy kurs : pidruchnik / za zag. red. d.e.n., prof. S. M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2009. – 1134 s.
- Korzh M.V. Marketing : navch. posib. [Elektronniy resurs] / M.V. Korzh – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2008. – 344 s. – Rezhim dostupu: http://pidruchnyki.ws/1263111336701/
- marketing/tsinoutvorennya_produktsiyu_firmi#185.
- Litvinenko Ya.V. Marketingova cinova politika : navch. posib. [Elektronniy resurs] / Ya.V. Litvinenko – K. : Znannya, 2010. – 294 s. – Rezhim dostupu: http://pidruchniki.ws/ 11541121/marketing/chinniki_yaki_vplivayut_tsini#729.
- Mazur O.Ie. Rinkove cinoutvorennya : navch. posib. [Elektronniy resurs] / O.Ie. Mazur – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2012. – 480 s. – Rezhim dostupu: http://pidruchniki.ws/ 1566021236834/marketing/klasifikatsiya_faktoriv_tsinoutvorennya_metodi_analizu#474.
- Petrunya Yu.G. Marketing : navch. posib. / Yu.G. Petrunya. – 2-ge vid. – K. : Znannya, 2010. – 351 s.
- Koriniev V.L. Analiz cinoutvoryuyuchih chinnikiv / V.L. Koriniev // Aktualni problemi ekonomiki. – 2004. – no 10. – S. 101-107.
- Radchenko O.A. Faktori vplivu na strategichniy rozvitok pidpriiemstv-virobnikiv spozhivchih tovariv / O.A. Radchenko // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2011. – no 1. (171). – S. 156-159.
|