Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Титаренко Юлія Василівна, студентка факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету Шевченко Олена Юріївна, студентка факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету
Сторінки: 49-63
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено розгляду політичних систем за допомогою концепції маркетингу, яка останнім часом отримала значний розвиток у житті суспільства. Підтверджено спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
Ключові слова: соціально-економічні системи, політичні системи, політичний маркетинг, комплекс маркетингу в політиці.
Цитувати як: Teletov, O., Tytarenko Yu. & Shevchenko, O. (2013). General concepts and tools of political marketing. Marketing and Management of Innovations, 2, 49-63. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zakon Ukrayini <> vid 25.03.2004. // Vidomosti Verhovnoyi Radi. – 2004. – no 30. – 3 s.
- Zakon Ukrayini <> vid 25.03.2004. // Vidomosti Verhovnoyi Radi. – 2004. – no 27. – 28 s.
- Zakon Ukrayini <> v redakciyi Zakonu vid 18.03.2004. // Vidomosti Verhovnoyi Radi. – 2004. – no 20. – 21 s.
- Zakon Ukrayini <> vid 5.042001 roku // Vidomosti Verhovnoyi Radi. – 2001. – no 23. – 118 s.
- Konstituciya Ukrayini. Zakon Ukrayini <>. – K. : Shkola. – 48 s.
- Ieromenko A. Chiya peredviborna <> solodsha? / A. Ieromenko, N. Yacenko // Dzerkalo tizhnya. – no 30 (659). – 18-24 serpnya 2007.
- Tielietov O.S. Osnovi politichnogo marketingu / O.S. Tielietov, A.V. Beznoieva // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2006. – no 2. – S. 66-75.
- Boyko O.Yu. Osoblivosti transformaciyi partiynoyi sistemi Ukrayini za roki nezalezhnosti : avtoref. dis… kand. polit. nauk / O.Yu. Boyko. – Chernivci : Cherniveckiy nacionalniy universitet im. Yu.Fedkovicha, 2005. – 20 s.
- Geley S.D. Politologiya: Navch. posib. – 6-te vid., pererob. i dop. – K. : 2007. – 309 s.
- Bebik V.M. Yak stati populyarnim, peremogti na viborah ta utrimatisya na politichnomu olimpi / V.M. Bebik. – K. : Abris, 1993.
- Burde P. Sociologiya politiki / P. Burde. – M. : 1993. – 182 s.
- Morozova E.G. Politicheskiy rynok i politicheskiy marketing: koncepcii, modeli, tehnologii / E.G. Morozova. – M. : 1998. – 19 s.
- Lucenko K.V. Politichna reklama yak imidzheva tehnologiya u sistemi komunikaciyi ta marketingu : avtoref. dis… kand. polit. nauk / K.V. Lucenko. – Chernivci : Cherniveckiy nacionalniy universitet im. Yu.Fedkovicha, 2006. – 18 s.
- Politichni partiyi – providniy chinnik rozvitku politichnoyi sistemi v Ukrayini: materiali <>. – K. : NISD, 2004. – 67 s.
- Solovev A.I. Politologiya: Politicheskaya teoriya. Politicheskie tehnologii / A.I. Solovev. – M. : ASPEKT PRESS, 2000. – 559 s.
- Shubin S.P. Politichniy marketingoviy analiz: metod, teoriya, praktika / S.P. Shubin. – K. : G’eneza, 2007. – 112 s.
- Korolko V.G. Osnovy pablik rileyshnz / V.G. Korolko. – K. : Refl-buk, Vakler, 2000. – 526 s.
- Grechihina V.O. Politichniy marketing yak osnova organizaciyi viborchoyi kampaniyi [Elektronniy resurs] / V.O. Grechihina, G.Yu. Anisimova. – Rezhim dostupu: http://www.rusnauka. com/ 11_EISN_2008/Economics/29420.doc.htm.
- Izbiratelnye tehnologii marketingovogo tipa [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://izbiratel.ru/vibornie/2006/10/17/izbteh.html.
- Partiyni programi: Rozrobka, analiz, ocinka ta monitoring. Proekt <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.icps.com.ua/doc/UCAN_partypolicy_finalconference.ppt.
- Poltorak V.A. Marketingoviy pidhid do analizu ta proektuvannyu socialnih zmin v ukrayinskomu suspilstvi [Elektronniy resurs] / V.A. Poltorak. – Rezhim dostupu: http://www.spr.org.ua /arbejder/PoltorakLvivForum.doc.
- Poltorak V.A. Politicheskaya sociologiya i politicheskiy marketing [Elektronniy resurs] / V.A. Poltorak. – Rezhim dostupu: http://www.sociology.kharkov.ua/docs/chten_01/ poltorak.doc.
- KMIS: Partiya regioniv – lider peredviborchih peregoniv, Udar – drugiy [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://hvylya.org/news/kmis-partiya-regioniv-lider-peredvibochih-peregoniv-udar-drugiy.html.
|