Зміст |
Автори:
Дубодєлова Алла Вікторівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка» Юринець Оксана Василівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка»
Сторінки: 64-73
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті узагальнено особливості, завдання, переваги внутрішнього бенчмаркінгу як еталонного тестування успішної діяльності. Сформовано послідовність етапів технології внутрішнього бенчмаркінгу з орієнтацією на постійний процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження наявного передового досвіду.
Ключові слова: внутрішній бенчмаркінг, цикл Демінга, критичний бізнес-процес, новації, стратегія.
Цитувати як: Dubodelova A. & Yurynets, O. (2013). Features and technology of enterprise internal benchmarking. Marketing and Management of Innovations, 2, 64-73. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Arenkov Y. Benchmarking i marketingovye resheniya [Elektronniy resurs] / Y. Arenkov, E. Bagiev. – Rezhim dostupu: http://www.marketing.spb.ru/read/m12/.
- Golubeva T.G. Benchmarking kak instrument dostizheniya uspeha / T.G. Golubeva // Kachestvo. Innovacii. Obrazovanie. – 2002. – no 4. – S. 21-25.
- Gordiienko P.L. Strategichniy analiz : navch. posibnik / P.L. Gordiienko. – K. : Alerta, 2006. – 404 s.
- Danilov I. Benchmarking – effektivniy instrument povysheniya konkurentosposobnosti / I. Danilov // Standarty i kachestvo. – 2005. – no 1. – S. 66-68.
- Direktivi i kerivnictva APQC z benchmarkingu // Marketing v Ukrayini. – 2009. – no 2. – S. 51-52.
- Dubovik O. Formuvannya konkurentinih perevag na osnovi benchmarkingu / O. Dubovik // Regionalna ekonomika. – 2005. – no 3. – S. 204-210.
- Dubodielova A.V. Klasifikaciya vidiv i sferi zastosuvannya benchmarkingu v sistemi menedzhmentu pidpriiemstva / A.V. Dubodielova, O.V. Yurinec, A.V. Kataiev // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 1. – S. 102-106.
- Kalinin S. Vosem principov kachestva / S. Kalinin // Sekret firmy. – 2002. – no 2. – S. 24-28.
- Kovalchuk S. Benchmarking yak universalniy instrument ocinyuvannya strategichnoyi diyalnosti pidpriiemstva / S. Kovalchuk // Marketing v Ukrayini. – 2010. – no 3. – S. 20-31.
- Kozak N. Benchmarking kak instrument povysheniya konkurentosposobnosti kompanii / N. Kozak // Rynok kapitala. – 2007. – no 1-2.
- Maslov D.V. Osobennosti primeneniya benchmarkinga na malyh i srednih predpriyatiyah / D.V. Maslov // Metody menedzhmenta kachestva. – 2004. – no 8. – S. 24-28.
- Mihaylova E. Tehnologiya benchmarkinga / E. Mihaylova. – M.: Centr market. issled., menedzhmenta, 2001. – 304 s.
- Novitniy marketing : navch. posib. / Za red. Ie.V. Savelieva. – K. : Znannya, 2008. – 420 s.
- Reyder R. Benchmarking kak instrument opredeleniya strategii i povysheniya pribyli / R. Reyder; per. s angl. L. Raskina. – M. : RIA <>, 2007. – 248 s.
- Savickaya L. Benchmarking, ili Kak dostich zhelaemogo / L. Savickaya // Upravlenie kompaniey. – 2003. – no 9. – S. 25-32.
- Fukolova Yu. Vse luchshee – sebe / Yu. Fukolova, I. Sheluhin, A. Belov // Sekret firmy. – 2002. – no 1. – S. 16-26.
- Cakunov A. Vse predprinimateli delayut eto: Rossiyskie proizvoditeli ispolzuyut benchmarking / A. Cakunov // Vedomosti. – 2003. – 18 fevralya.
- Frank Camm. Federal Agencies can adapt best practice to improve their acquisition of services / Frank Camm. – RAND Corporation, 2006. – 263 p.
- Camp R.S. Benchmarking: The secret for industry best practices that lead to superion performance/ R.S. Camp. – New York : Productivity press, 2006. – 79 p.
- Professional development: Benchmarking. – Houston: American productivity and Qualite Center, 2006. – 8 p.
- Tad Leahy. Reaching New heights, Part one [Elektronniy resurs] / Tad Leahy. – Rezhim dostupu: http://businessfinancemag.com/bpm/reaching-new-heights-part-one.
|