Зміст |
Автори:
Лилик Ірина Вікторівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу»
Сторінки: 74-84
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті показана еволюція позиції маркетолога в організаційній структурі підприємств у контексті розвитку маркетингу та впровадження його в повсякденну діяльність українських підприємств. Визначені нові завдання маркетологів в умовах зміни інформаційного простору та можливості формування публічних медіа споживачами.
Ключові слова: маркетинг, організаційна структура підприємства, завдання для маркетологів.
Цитувати як: Lylyk, I. (2013). Identification of social and management priorities by changing the position of marketing specialist in organizational systems of business. Marketing and Management of Innovations, 2, 74-84. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vilgucka R.B. Organizaciyna struktura upravlinnya promislovim pidpriiemstvom: sutnist ta etapi formuvannya / R.B. Vilgucka // Naukoviy visnik NLTU Ukrayini. – 2012. – Vip. 22 b. – C. 169-179.
- Doslidzhennya 45 pidpriiemstv riznih form vlasnosti, specializaciyi ta rozmiriv biznesu. Doslidzhennya provodilosya protyagom 2009-2012 rr. – UAM- na pravah rukopisu.
- Uspenskiy I.V. Internet-marketing : uchebnik [Elektronniy resurs] / I.V. Uspenskiy. – SPb. : Izd-vo SPGUEiF, 2003. – Rezhim dostupu: http://www.aup.ru/books/m80/.
- GFK-YuKREYN. Regulyarnye internet-polzovateli / Otchet, fevral, 2013. – na pravah rukopisu.
- Vikipediya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/Blog.
- Opinion Software Media. Vsya Ukrayina 15+. Lyutiy 2013 rik / Zvit kompaniyi InMind, 2013. – na pravah rukopisu.
- Lokalizaciya Internet-proektiv u zarubizhnih krayinah: osoblivosti nacionalnoyi adaptaciyi u Kiievi. Odnoklasniki vivchili ukrayinsku movu // Marketing v Ukrayini. – 2012. – no 3. – S. 53-54.
- Paranko S. Internet-proekti Mail.Ru Group lokalizuyutsya dlya blizhnogo zarubizhzhya / S. Paranko // Marketing v Ukrayini. – 2012. – no 3. – S. 55-56.
- Internet-marketing. Spravochnik terminov [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.seopro.ru/guide/105.html/.
- Stelmah O.O. Monitoring interaktivnih marketingovih komunikaciy / O.O. Stelmah // Torgivlya i rinok Ukrayini. Tematichniy zbirnik naukovih prac z problem torgivli i gromadskogo harchuvannya. – Doneck : DonDUET, 2004. – T. 1, Vipusk 17. – S. 210-214.
- Furmankevich N.M. Efekti reklamnogo movlennya / N.M. Furmankevich // Visnik Luganskogo nac. ped. un-tu im. T. Shevchenka. Seriya Filologichni nauki. – Lugansk. – 2008. – no 3. – S. 208-215.
- Dubovik O.V. Metodichni zasadi ocinki efektivnosti upravlinnya internet-reklamoyu torgovelnih pidpriiemstv / O.V. Dubovik // Formuvannya rinkovih vidnosin v Ukrayini. – K., – 2009. – no 9 (100). – S. 106-111.
- Mann I. Tochki kontakta. Prostye idei dlya uluchsheniya vashego marketinga / Igor Mann, Dmitriy Turusin. – 2-e izd. – M. : Mann, Ivanov i Ferber, 2013. – 156 s.
|