Зміст |
Автори:
Борзаковська Людмила Василівна, аспірант кафедри менеджменту та маркетингу Луцького національного технічного університету
Сторінки: 85-94
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті систематизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії «холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Наведене власне визначення холістичного маркетингу. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі холістичного маркетингу та проаналізовано їх основні недоліки. Подано та обґрунтовано авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу.
Ключові слова: холістичний маркетинг, партнерський маркетинг, соціально-етичний маркетинг, інтегрований маркетинг, внутрішній маркетинг, промислове підприємство.
Цитувати як: Borzakovska, L. (2013). The concept of holistic marketing: the essence and the theoretical basis. Marketing and Management of Innovations, 2, 85-94. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kotler F. Marketingoviy menedzhment : pidruchnik / F. Kotler, K.L. Keller, A.F. Pavlenko ta in. – K. : Vidavnictvo <>, 2008. – 720 s.
- Beinhocker E.D. Origin of Wealth: Evolution, Complexity, and the Radical Remaking of Economics. / Eric D. Beinhocker. – Boston : Harvard Business School Press, 2006. – 530 p.
- Kozlova O.A. Teoriya i metodologiya formirovaniya rynka organicheskoy prodovolstvennoy produkcii na osnove holisticheskogo marketinga : avtoref. dis. d-ra ekon. Nauk : 08.00.05 / Oksana Aleksandrovna Kozlova. – Omsk : OGU im. F.M. Dostoevskogo, 2011. – 43 s.
- Zagorna T.O. Koncepciya holistichnogo marketingu: dzherela problematiki ta elementi / T.O. Zagorna, O.M. Stasyuk // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no 2. – S. 32-38.
- Bulah I.V. Ponyattya socialno-vidpovidalnogo marketingu / I.V. Bulah, G.A. Kakunina, O.O. Chernih // Visnik HNU. – Seriya: Ekonomichni nauki. – 2010. – T. 4, no 5. – S. 67-69.
- Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu : monografiya / za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2008. – 615 s.
- Olefirenko O.M. Evolyuciya koncepciy marketingu ta perspektivi yih podalshogo rozvitku v umovah ekonomiki stalogo socio-ekologo-ekonomichnogo zrostannya / O.M. Olefirenko, Yu.O. Olefirenko // Visnik Zaporizkogo nacionalnogo universitetu. Seriya: Ekonomichni nauki. – 2010. – no3 (7). – S. 200-207.
- Krikovcev A.A. Holisticheskiy marketing v sisteme biznes-vzaimodeystviy predpriyatiy / A.A. Krikovcev // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 4. – T. 1. – S. 85-89.
- Abramovich O.K. Asortimentna politika pidpriiemstva yak element strategiyi holistichnogo marketingu / O.K. Abramovich // Naukoviy visnik Akademiyi municipalnogo upravlinnya. Seriya <>. – 2009. – no 7. – S. 138-146.
- Chuchko N.O. Pidhodi shchodo viznachennya vplivu IKT na rozvitok mizhnarodnogo turizmu / N.O. Chuchko // Prometey. Stanovlennya ta rozvitok na regionalnomu rivni industriyi poslug. – 2010. – no2 (32). – S. 225-230.
- Semenyak I.V. Osnovni tendenciyi rozvitku suchasnogo menedzhmentu marketingu / I.V. Semenyak, V.A. Ievtushenko // Vestnik Harkovskogo nacionalnogo universiteta <>. Sbornik nauchnyh trudov. Tematicheskiy vypusk <>. – 2010. – no 5. – S. 146-156.
- Robul Yu.V. Holistichna koncepciya efektivnosti marketingu / Yu.V. Robul // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 4. – T. 2. – S. 124-130.
- Gerasimyak N.V. Holistichniy marketing yak nova paradigma rozvitku marketingu [Elektronniy resurs] / N.V. Gerasimyak // Efektivna ekonomika. – Rezhim dostupu: http://economy.nayka.com.ua/index.php.
|