Зміст |
Автори:
Кудирко Ольга Василівна, асистент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
Сторінки: 95-105
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто роль нематеріальних активів в управлінні маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі їх рейтингової оцінки. Визначено, що управління засноване лише на фінансових інвестиціях, не сприятиме ефективному функціонуванню компанії на ринку. Натомість розвиток та нарощення нематеріальних активів дослідницьких компаній сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку. Відповідно до цього пропонується схема визначення рейтингу дослідницьких компаній за рівнем розвитку нематеріальних активів. Показано взаємозв’язок стратегії розвитку таких компаній зі станом їх нематеріальних активів.
Ключові слова: рейтингове управління, дослідницькі компанії, нематеріальні активи, інтелектуальний капітал, конкурентоспроможність.
Цитувати як: Kudyrko, O. (2013). Management of marketing activities of research companies on the basis of rating evaluation of intangible assets. Marketing and Management of Innovations, 2, 95-105. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Beshulya I.V. Fenomen nematerialnyh aktivov na etape ih pervichnogo uchetnogo priznaniya / I.V. Beshulya // Ekonomika i organizaciya upravlinnya. – 2009. – no 2 (6). – S. 70-78.
- Blyumin S.L. Modeli i metody prinyatiya resheniy v usloviyah neopredelennosti. – Lipeck : LEGI, 2001. – 138 s.
- Damodaran A. Investicionnaya ocenka. Instrumenty i tehnika ocenki lyubyh aktivov / per s angl. – M. : Alpina Buks, 2004. – 1342 s.
- Dzheyms R. Hitchner. Ocenka stoimosti nematerialnyh aktivov / Dzheyms R. Hitchner; pod nauch. red. V.M. Rutgayzera. – M. : Maroseyka, 2008. – 144 s.
- Diba V. Oblikova model nematerialnih aktiviv / V. Diba // Buhgalterskiy oblik i audit. – 2010. – no 4. – S. 24-26.
- Ivlieva N.N. Ocenka stoimosti nematerialnyh aktivov i intellektualnoy sobstvennosti / N.N. Ivlieva, D.V. Shishlyaev. – M., Moskovskaya finansovo-promyshlennaya akademiya. – 2006. – 207 s.
- Kaplan R., Norton D. Strategicheskie karty. Transformaciya nematerialnyh aktivov v materialnyh rezultaty / R. Kaplan, D. Norton; per s angl. – M. : ZAO <>, 2005. – 512 s.
- Kozyrev A.N. Ocenka stoimosti nematerialnyh aktivov i intellektualnoy sobstvennosti / A.N. Kozyrev, V.L. Makarov. – M. : Interreklama, 2003. – 352 s.
- Lilik I.V. Rinok marketingovih doslidzhen v Ukrayini 2011: ekspertna ocinka ta analiz UAM / I.V. Lilik // Marketing v Ukrayini. – 2012. – no 2. – S. 14
- Nikitina M.A. Razrabotka strategii kompanii na osnove ocenki nematerialnyh aktivov [Elektronniy resurs] / M.A. Nikitina // Molodyozh i nauka: sbornik materialov VII Vserossiyskoy nauchno-tehnicheskoy konferencii studentov, aspirantov i molodyh uchyonyh, posvyashchennoy 50-letiyu pervogo poleta cheloveka v kosmos. – Krasnoyarsk : Sibirskiy federalnyy un-t, 2011.- Rezhim dostupu: http://conf.sfu-kras.ru/sites/mn2011/section04.html.
- Reyli R. Ocenka nematerialnyh aktivov / R. Reyli, R. Shvayc. – M. : Izd-vo <>, 2005. – 792 s.
- Marketing metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. – Pearson Education, 2010. – 414 p.
|