Зміст |
Автори:
Яворська Катерина Юріївна, аспірант кафедри промислового маркетингу НТУ України «Київський політехнічний інститут»
Сторінки: 146-153
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-14
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовані сучасні особливості маркетингового підходу до оцінювання збалансованості портфеля бізнесів. Уточнено категорію «портфель бізнесів», що дало можливість оцінювати портфель бізнесів із точки зору сукупності бізнес-напрямків. Запропоновано процедуру оцінювання портфеля бізнесів у рамках маркетингового підходу, яка базується на моделі, що дозволяє обґрунтувати доцільність об’єднання складових портфеля бізнесів у бізнес-напрямки.
Ключові слова: портфель бізнесів, бізнес-напрямок, стратегічна одиниця бізнесу, підтримувальний вид ринкової діяльності, портфельний аналіз, процедура оцінювання збалансованості портфеля бізнесів.
Цитувати як: Yavorska, K. (2013). The balanced business portfolio evaluation procedure at industrial enterprises . Marketing and Management of Innovations, 3, 146-153. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ansoff I. Strategicheskoe upravlenie / I. Ansoff. – M. : Ekonomika, 1989. – 303 s.
- Derzhavniy komitet statistiki: format predstavlennya statistichnih danih [Elektronniy resurs]: publikaciyi / statistika nauki ta innovaciyi. – Elektron. Dani (2 fayli). – 2012. – Rezhim dostupu : http://www.ukrstat.gov.ua/.
- Dligach A.O. Strategichne marketingove upravlinnya : monografiya / A.O. Dligach. – K. : Alerta, 2012. – 272 s.
- Illyashenko S.M. Marketingova tovarna politika promislovogo pidpriiemstva: upravlinnya strategiyami diversifikaciyi : monografiya / S.M. Illyashenko, G.O. Peresadko. – Sumi : VTD <>, 2009. – 328 c.
- Illyashenko S.M. Upravlinnya portfelem zamovlen naukovo-virobnichogo pidpriiemstva: monografiya / S.M. Illyashenko, O.M. Olefirenko. – Sumi : VTD <>, 2008. – 272 c.
- Kotler F. Marketing-menedzhment / F. Kotler, K.L. Keller. – 12-e izd. – SPb. : <>, 2006. – 816 s.
- Kudenko N.V. Marketingove strategichne planuvannya : avtoref. dis. na zdobuttya nauk. stupenya d-ra ekon. nauk : spec. 08.06.01 <> / N.V. Kudenko. – Kiyiv, 2003. – 36 s.
- Lamben Zh.-Zh. Menedzhment, orientirovannyy na rynok: strategicheskiy i operacionnyy marketing/ Zh.-Zh. Lamben; per. s angl. S. Zhilcova, V.B. Kolganova. – SPb. : Piter, 2004.- 796 s.
- Porter M. Konkurenciya / M. Porter. ; per. s angl. – M. : Dialektika-Vilyams, 2005. – 496 s.
- Silakov A.V. Razrabotka metoda formirovaniya sbalansirovannoy struktury tovarnogo portfelya tekstilnogo predpriyatiya : avtoref. dis. na poluchenie nauch., stepeni kand. ekon. nauk : spec. 08.00.05 <> / A.V. Silakov. – Moskva, 2004. – 23 s.
|