Зміст |
Автори:
Тєлєтов Олександр Сергійович, д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Хижняк Марина Олексіївна, маркетолог інтернет-магазину «Compservice» (м. Суми)
Сторінки: 200-212
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг.
Ключові слова: туристичні послуги, туристичний маршрут, історичний туризм, маркетинг туризму, туристичне агентство.
Цитувати як: Teletov A. & Khiznyak, M. (2013). Marketing approaches to tourist services in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 3, 200-212. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kvartalnov V.A. Turizm [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://tourlib.net/ books_tourism /zorin01.htm.
- Kifyak V.F. Organizaciya turistichnoyi diyalnosti v Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://tourlib.net/books_ukr/kyfjak.htm.
- Pravik Yu.M. Marketing turizmu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://pidruchniki.ws /15840720/turizm/marketing_turizmu_-_pravik_yum.
- Tielietov O.S. Reklamniy menedzhment : pidruchnik / O.S. Tielietov. – 2-ge vid., vipr. – Sumi : Universitetska kniga, 2012. – 367 s
- Istorichniy turizm [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia. org/wiki / Istorichniy_turizm.
- Lyubivceva O.O. Metodika rozroblennya turiv [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt.htm.
- Kudla N.Ie. Marketing turistichnih poslug / N.Ie. Kudla. – K. : Znannya, 2011. – 351 s.
- Prirodni resursi Krimu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Prirodni _resursi_Krimu.
- Tkachenko T.I. Turistichniy produkt yak ob’iekt virobnichogo pidpriiemnictva / T.I. Tkachenko // Kultura narodov Prichernomorya. – 2005. – no 67. – S. 130-135.
- Shkola I.M. Menedzhment turistichnoyi industriyi / I.M. Shkola. – Chernivci : Knigi HHI, 2003. – 595 s.
- Pam’yatki istoriyi Ukrayini nacionalnogo znachennya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Pam’yatki_istoriyi_Ukrayini_nacionalnogo_znachennya.
- Pam’yatki monumentalnogo mistectva Ukrayini nacionalnogo znachennya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Pam’yatki_ monumentalnogo_ mistectva_Ukrayini_nacionalnogo_znachennya.
- Pam’yatki arheologiyi Ukrayini nacionalnogo znachennya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia. org/wiki/Pam’yatki_arheologiyi_ Ukrayini_ nacionalnogo_znachennya.
- Zapovidniki nacionalnogo znachennya v Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Zapovidniki_nacionalnogo_znachennya_v_Ukrayini.
- Sayt Ukrayinskogo komitetu statistiki Ukrayini [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://ukrstat.gov.ua.
- Ukrayina. Putivnik 500 kutochkiv, yaki varto vidvidati. – Harkiv : Klub Simeynogo Dozvillya, 2011. – 415 s.
- Altuhova I.A. Razvitie ekonomicheskih sistem makro- i mezourovnya: sostoyanie, tendencii, perspektivy (otechestvennyy i zarubezhnyy opyt) : monografiya/ I.A. Altuhova, N.M. Altuhova, L.S. Belousova i dr.; pod. red.: L.S. Belousovoy, G.G. Skulovoy, A.V. Evchenko. – <>, 2012. – 442 s.
|