Розширена анотація українською мовою
Розглянуто сутність поняття «холістичний маркетинг» як наукової категорії, показано відмінність концепції холістичного маркетингу від традиційної маркетингової концепції, визначено пріоритетні завдання ВНЗ у рамках парадигми холістичного маркетингу. Результатом проведеного дослідження стало авторське визначення поняття «холістичний маркетинг», на основі якого сформовано принципи його впровадження в діяльність ВНЗ.
Ключові слова: маркетинг, концепція маркетингу, холізм, холістичний маркетинг, системна ефективність функціонування ВНЗ.
Цитувати як: Chajka, I. (2013). Holistic marketing and its importance in the functioning of universities. Marketing and Management of Innovations, 3, 53-60. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lilik S.V. Zadovolenist spozhivachiv osvitnih poslug yak meta i kriteriy efektivnosti navchalnih zakladiv / S.V. Lilik // Marketing v Ukrayini. – 2011. – no 05-06 (69). – S. 5-58.
- Yakimenko I.M. Marketingovi zasadi rozvitku rinku osvitnih poslug [Elektronniy resurs] / I.M. Yakimenko. – Rezhim dostupu: www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Etp/2008_ 21/Yakymenko.pdf.
- Britchenko I.G. Marketing yak chinnik pidvishchennya efektivnosti funkcionuvannya vishchogo navchalnogo zakladu / I.G. Britchenko, I.P. Chayka // Naukoviy visnik Uzhgorodskogo universitetu. Seriya <>. – 2011. – Vip. 33. – S. 299-302.
- Kornev Yu.G. Informacionno-analiticheskoe obespechenie effektivnogo vzaimodeystviya rynka truda i rynka vysshego professionalnogo obrazovaniya v Ukraine / Yu.G. Kornev // Aktualni problemi ekonomiki. – 2009. – no 9 (99) – S. 235-242.
- Litovchenko I. Universitet na ladoni / I. Litovchenko // Forbes Ukraina. – 2013. – no 3. – S. 26.
- Kotler F. Marketing menedzhment. Ekspress-kurs / F. Kotler, K. Keller. – SPb. : Piter, 2010. – 480 s.
- Gerasimyak N.V. Holistichniy marketing yak nova paradigma rozvitku marketingu [Elektronniy resurs] / N.V. Gerasimyak. – 2012. – Rezhim dostupu: http://www.http://economy. nayka.com.ua/index.php?operation= 1&iid=1280.
- Filosofskaya enciklopediya / gl. red. F.V. Konstantinov. – M. : Sovetskaya enciklopediya, 1970. – T. 5. – 740 s.
- Marks K. Kapital // K. Marks, F. Engels. – 2-e izd. – M. : Gosudarstvennoe izdatelstvo politicheskoy literatury, 1962. – T.1. – 900 s.
- Chayka I.P. Teoretiko-metodologichni osnovi efektivnosti funkcionuvannya vishchogo navchalnogo zakladu / I.P. Chayka // Naukoviy visnik Uzhgorodskogo universitetu. Seriya <>. – Uzhgorod : Uzhgorodskiy nacionalniy universitet. – 2011. – Vip. 32. – S. 27-30.