Зміст |
Автори:
Джордже Себастьян Атанасоайє, аспірант, викладач кафедри маркетингу Вищої школи «Йоан Божор» (м. Регін, Румунія)
Сторінки: 61-68
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Основна мета даної статті полягає в аналізі рекламних зв’язків на ринку органічної продукції з урахуванням таких інструментів комунікаційної політики, як екологічне маркування, повідомлення, реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю та участь у ярмарках і виставках. Основою дослідження є аналіз вторинних джерел спеціальної літератури щодо рекламних методів, які використовуються на ринку органічних продуктів харчування. Автор підкреслює, що реалізація декількох комунікаційних рекламних стратегій є дуже важливою з точки зору підвищення обізнаності цільових споживачів на ринку органічної продукції. Крім того, у рамках статті досліджені фактори, які визначають успіх чи провал рекламної кампанії на даному ринку.
Ключові слова: екологічні (органічні) харчові продукти, рекламні засоби комунікацій, повідомлення, еко-маркування, рекламні методи комунікації.
Цитувати як: SebastianAtanasoaie, G. (2013). Communication policies on organic products market. Marketing and Management of Innovations, 3, 61-68. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Altman, A.J. (2009). Beet the System Community Supported Agriculture as a Model for Enhancing Low-Income Food Security, Urban and Environmental Policy Department Occidental College Senior Comprehensive Project.
- Bahadir, S.C., Bharadwaj, S., & Parzen, M. (2009). A meta-analysis of the determinants of organic sales growth. International Journal of Research in Marketing, 26(4), 263-275. Retrieved March 10, 2013, from the ScienceDirect.
- Briz, T., & Ward, R.W. (2009). Consumer awareness of organic products in Spain: An application of multinominal logit models. Food Policy, 34(3), 295-304. Retrieved March 10, 2013, from ScienceDirect.
- Cook, G. (2007). The discourse of organic food promotion: language, intentions, and effects: Non-Technical Summary. ESRC End of Award Report, RES-000-22-1626. Swindon: ESRC. Retrieved March 10, 2013, from http://www.esrc.ac.uk/my-esrc/grants/RES-000-22-1626/outputs/Read/255dead2-8937-48df-8324-b490046e12dc.
- Dolezalova, H., Picha, K., & Navratil, J. (2009). Analysis of the organic food marketing – chain store companies (South Bohemia). Zemedelska Ekonomika – Agricultural Economics, 55(9), 446-458. Retrieved March, 10, from http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/10700.pdf.
- van Elzakker, B., & Eyhorn, F. (2010). The Organic Business Guide. Developing sustainable value chains with smallholders, 1st edition, IFOAM. Retrieved March 10, from http://www.value-chains.org/dyn/bds/docs/777/Organic_Business_Guide_Part1.pdf.
- Garibay, S., & Richter, T. (2005). The European Market for organic Fairtrade Products, FiBL. Retrieved March, 10, 2013, from https://www.fibl.org/en/shop-en/article/c/international-en/p/1421-market-organic-fairtrade.html.
- Jones, P., Clarke-Hill, C., Shears, P., & Hillier, D. (2001). Retailing organic foods. British Food Journal, 103(5), .358-365. Retrieved March, 10, 2013, from IngentaConnect.
- Kihlberg, I., & Risvik, E. (2007). Consumers of organic foods – value segments and liking of bread. Food Quality and Preference, 18(3), 471-481. Retrieved March, 10, 2013 from ScienceDirect.
- Kortbech-Olesen , R., Haest, C. H., Thode Jacobsen, B. & Pakenham-Walsh, J. (1999). Organic Food and Beverages: World Supply and Major European Markets. International Trade Forum. Retrieved March, 10, 2013, from http://www.hubrural.org/IMG/pdf/organic-food-markets.pdf.
- de Magistris, T., & Gracia, A. (2008) The decision to buy organic food products in Southern Italy, British Food Journal, 110( 9), 929-947. Retrieved March, 10, 2013, from EmeraldInsight.
- Michelsen, J., Hamm, U., Wynen, E. & Roth, E. (1999). The European Market for Organic Products: Growth and Development. Organic Farming In Europe: Economics and Policy, 7, Universitat Hohenheim – Stuttgart. Retrieved March, 10, 2013, from http://orgprints.org/8486/.
- Reicks, M., Splett,. P., & Fishman, A. (1997). Shelf Labeling of Organic Foods: Effects of Customer Perceptions and Sales, Working paper 97-03, The Retail Food Industry Center, University of Minnesota. Retrieved March, 10, 2013, from http://purl.umn.edu/14307.
- Richter, T., & Hempfling, G. (2003). Supermarket Study 2002: Organic Products in European Supermarkets, FIBL. Retrieved March, 10, 2013, from https://www.fibl.org/en/shop-en/article/c/market/p/1285-supermarket.html.
- Pellegrini, G., & Farinello, F. (2009). Organic consumers and new lifestyles: An Italian country survey on consumption patterns. British Food Journal, 111(9), 948-974. Retrieved March, 10, 2013 from EmeraldInsight.
- Theaker, A., (2004). The public relations handbook (2nd edition). Routledge.
- Thompson, G. (2000). International Consumer Demand for Organic Foods. HortTechnology, 10, 663-674. Retrieved March, 10, 2013, from http://horttech.ashspublications. org/content/10/4/663.full.pdf.
- Woods, T., Ernst, M., Ernst, S., & Wright, N. (2009). 2009 survey of community supported agriculture producers. Agricultural Economics Extension Series 2009-11. Lexington: University of Kentucky, Cooperative Extension Service. Retrieved March, 10, 2013 from http://www.uky.edu/Ag/CDBREC/csareport.pdf.
- Zander, K., Hamm, U., Freyer, B., Gossinger, K., Hametter, M., Naspetti, S., et al. (2010). Farmer Consumer Partnerships – How to successfully communicate the values of organic food. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen. Retrieved March, 10, 2013, from http://orgprints.org/17852/.
- Marketing – Advertisement of organic products (2006). Leonardo da Vinci Programme, Alternative Forms of Occupation, Continuous Training in Rural Areas, Atena, 2006.
- From Contacts to Contracts (2008). Osec Swiss Import Promotion Programme.
|