Зміст |
Автори:
Савчук Анастасія Миколаївна, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет (м. Київ, Україна)
Сторінки: 95-104
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-10
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі.
Ключові слова: інформаційне забезпечення, інформаційні джерела, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, маркетингова стратегія, роздрібна торгівля.
Класифікація JEL: D83, D22.
Цитувати як: Savchuk, A. (2015). Sources of information for dataware of strategic marketing Marketing and Management of Innovations, 4, 95-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Neshovorchyvyi ryteil [Difficile retail]. (n.d.). gazeta.zn.ua. Retrieved from http://gazeta.zn.ua/business/nesgovorchivyy-riteyl-_.html [in Russian].
- Herttzum, M., & Pejtersen, A. (2000). The information seeking practices of engineers: searching for documents as well as people. Information Processing and Management, 36 (1), 761-778 [in English].
- Bennett, R. (2007). Sources and use of marketing information by marketing managers. Journal of Documentation, 63, 702-726 [in English].
- Burnett, J. (2008). Core Concepts of Marketing. The Global Text Project is funded by the Jacobs Foundation, Zurich, Switzerland [in English].
- Daneshjo, N, & Kravec, M. (2014). Sources of marketing information system. International Journal Of Interdisciplinarity in Theory and Practice, 5, 22-24 [in English].
- Kovalenko, O.Yu. (2013). Informatsiia yak faktor efektyvnosti stratehichnoho analizu [Information as an efficiency factor of strategic analysis]. Uchenue zapiski Tavricheskoho natsyonalnoho universiteta imeni V.Y. Vernadskoho – Scientific articles of V.I. Vernadskyi Tavricheskii national university, 1, 56-65 [in Ukrainian].
- Lytvynenko, O.H., & Yaremenko, S.S. (2010). Informatsiia yak kliuchova skladova uspishnoi diialnosti pidpryiemstva v suchasnykh umovakh [Information as the crucial partial of successful enterprises activity under current conditions]. Visnyk NTU «KHPI» – Herald of National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», 7, 97-103 [in Ukrainian].
- Lytovchenko, I.L. (2008). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu [Methodological basis of Internet-mareting]. Kyiv: Naukova Dumka [in Ukrainian].
- Pryhara, O. (2013). Sistema marketinhovoi informatsii v issledovanii privlekatelnosti mezhdunarodnykh rynkov [The system of marketing information in research of attractiveness on international markets]. Visnyk Kyivskoho Natsionalnoho Universytetu imeni Tarasa Shevchenka – Herald of Taras Shevchenko national university of Kyiv, 144, 38-40 [in Ukrainian].
- Starostina, A., & Pryhara, O. (2012). Vtorynna informatsiia v natsionalnykh i mizhnarodnykh marketynhovykh doslidzhenniakh [Secondary information in national and international marketing research]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 4, 4-9 [in Ukrainian].
- Taghian, M., & Shaw, R. (2006). Marketing information sources and the performance of Australian businesses. Materials of Australian and New Zealand Marketing Academy Conference. Retrieved from http://dro.deakin.edu.au/view/DU:30005973 [in English].
- Frolova, I., & Frolova, V. (2014). Orhanizatsiyni zasady marketynhovykh doslidzhen u sferi turyzmu [Organizational basis of marketing researches in tourism]. Visnyk Berdianskoho Universytetu menedzhmentu i biznesu – Herald of Berdyansk University of management and tourism, 3, 52-56 [in Ukrainian].
- Vakaliuk, A. (2010). Delovaia informatsiia: ishchut v internete, doveriaiut presse [Business information: searching on Internet, trust in press]. Sostav.ua. Retrieved from http://www.sostav.ua/news/2010/02/26/10/29756/ [in Russian].
- Sait Derzhavnoho komitetu statystyky [Site of State Statistics Service of Ukraine]. ukrstat.gov.ua. Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].
- Kudenko, N.V. (2003). Marketynhove stratehichne planuvannia [Marketing strategic planning]. Doctor`s thesis. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
|