Зміст |
Автори:
Наджафі А., PhD, асистент кафедри організації промислового виробництва, Зенджанська філія, Ісламський університет Азад (м. Зенджан, Іран) Алаві Н., викладач, Зенджанська науково-дослідна філія, Ісламський університет Азад (м. Зенджан, Іран) Шамі М. , викладач кафедри управління, Тегеранський університет Пайаме Нур (м. Тегеран, Іран)
Сторінки: 127-153
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проведено дослідження та порівняння різних моделей оцінювання рівня задоволеності споживачів. У рамках дослідження була використана Європейська модель. Результати аналізу подані за трирічний період. Були вивчені такі змінні, як: якість продукції, якість обслуговування, якість гарантійних послуг, якість фінансових послуг, а також відносини зі споживачами, сприйманий імідж та лояльність. Для збору даних був використаний метод польових досліджень. Зібрані дані були проаналізовані з використанням програми SPSS. Метод Альфа Кронбаха був застосований для дослідження особливостей компаній-споживачів та рівеня їх задоволення за кожною із виділених змінних.
Ключові слова: очікування споживача, споживач, задоволеність, лояльність, оцінювання, ексклюзивна промисловість.
Класифікація JEL: C61, L81, M31.
Цитувати як: Najafi, A., Alavi N. & Shami, M. (2015). Customer’s expectations in Iranian exclusive industry Marketing and Management of Innovations, 4, 127-153. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Yang, X., Tian, P., & Hang, Z. (2005). A Comparative Study on Several National Customer Satisfaction (CSI). National Science Foundation of China [in English].
- Maleki, Anahita, & Darabi, Mahan. (2008). Different Ways of Measurement in Customer Satisfaction. Monthly Magazine of Car Engineering and Other Related Industries, Vol. 3, 27-32 [in Persian].
- Mehdi, Z., Barab, R., & Farrokh. (2008). Designing a Model to Measure Customer Satisfaction and Its Implementation in the Rubber Industry. Journal of Management, Vol. 5, 12, 47-62 [in Persian].
- Mohajer, Shima, & Kazemi, Mostafa. (2009). Ranking Effective Factors on Customers Satisfaction of Service Qualities in the Branches of Eghtesad Novin Bank. Industrial Management Journal, 10, 91-103 [in Persian].
- Hosseini, Hashemzadeh, & Davood. (2009). Investigation of Effective Factors on Sanat O Madan Bank Customer’s Satisfaction. Commercial Management Magazine, Vol. 1, 2, 63-82 [in Persian].
- Noorosana, Rasool, Saghaii, Abbas, Shadaloii, Faeezea, & Samimi, Yasser. (n.d.). Measurement of Customer Satisfaction for The Identification of Improvement Chances in Higher Education Research Services. Research and planning in Quarterly in Higher Education [in Persian].
- Sedghi, Abbas-Seyyed, Javadin, Seyyed, Reza-Motalebi, Davood, Hossenini, Seyyed, Jaber, Yazdani, & Hamid, Reza. (n.d.). A Comparative Study On Customer Satisfaction Index For The Measurement of Tax Payers Satisfaction in Tax Affairs Organization. Commercial Management Magazine [in English].
- Bloemer, J., & Odekerken-Schroder, G. (2002). Store Satisfaction And Store Loyalty Explained By Customer and Store Related Factors. Journal Of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior [in English].
- Conklin, M., Powaga, K., & Lipovetsky, S. (2004). Customer Satisfaction Analysis; Identification of Key Drivers. European Journal of Operational Research, 154/3, 819-827 [in English].
- Park, Y.-J., Heo, P.-S., & Rim, M.-H. (2008). Measurement of a customer satisfaction index for improvement of mobile rfid services in Korea. ETRI Journal, Vol. 30, 5, 634-643 [in English].
- Zain, S., Tarim, A., Ucar, M., & Oguz B. (2010). Measurement Customer Satisfaction In TURK TELEKOM Company Using Structural Equation Modeling Technique. Journal of Global Strategic Management [in English].
|