Зміст |
Автори:
Бжозовска Анна, д-р екон. наук, професор, факультет менеджменту, інститут ІТ економіки, Ченстоховський політехнічний університет (м. Ченстохова, Польща) Бубель Дагмара, канд. іст. наук, Ченстоховський політехнічний університет (м. Ченстохова, Польща) Калініченко Антоніна, д-р с.-г. наук, професор, професор кафедри інженерії процесів, Опольський університет (м. Ополе, Польща); професор кафедри економічної кібернетики та інформаційних систем, Полтавська державна аграрна академія (м. Полтава, Україна)
Сторінки: 175-186
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-16
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Сектор харчової промисловості – це складна система, існування якої значної мірою залежить від ефективної комунікації. Функціонування системи відбувається у турбулентному ринковому середовищі, яке вимагає відповідної інформації про клієнтів, конкурентів чи партнерів, що дозволяє створити атмосферу довіри та призводить до зростання інтересу до продукції чи послуг. Інтернаціоналізація і глобалізація економіки продовольства ставить нові вимоги до якості та рівня комунікативності підприємств, підкреслюючи тим самим роль технологій у відповідному середовищі, де основним джерелом прибутку стає інформація та методи її виявлення й перетворення. Авторами представлено дослідження з вивчення ефективності комунікаційного менеджменту, що має на меті висвітлення інформації не повною мірою представленої у сучасній літературі. Дослідження присвячено ідентифікації комунікаційних систем в аспекті ланцюга дистрибуції, що на думку авторів є основою ефективних стратегій діяльності підприємств харчової промисловості.
Ключові слова: комунікаційний менеджмент, харчова промисловість, продовольчий ринок, логістика, дистрибуція.
Класифікація JEL: Q02, Q13.
Цитувати як: Brzozowska, A., Bubel D. & Kalinichenko, A. (2015). Communication management in the aspect of the food industry. Marketing and Management of Innovations, 4, 175-186. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-16
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Beske, P., Land, A., & Seuring, S. (2014). Sustainable supply chain management practices and dynamic capabilities in the food industry: A critical analysis of the literature. International Journal of Production Economics, 152, 131-143 [in English].
- Czyżewski, A., & Matuszczak A. (2015). Potrzeba zmian w modelu rozwoju rolnictwa a finansowanie celów w budżecie rolnym Polski po 2005 roku. Ekonomia, 218, 113-132 [in Polish].
- Dannenmann, A. (2014). Erfolgreiches Kommunikationsmanagement im Business-to-Business-Bereich: Eine Identifikation von Best Practice-Beispielen. GRIN Verlag [in German].
- Dorn, N., & Kim, L. (2012). Corporate Social Responsibility, Unternehmensperformance und Kommunikation. Studienarbeit [in German].
- Fritsche, J., & Holle, M. (2013). Lebensmittelverbraucherinformation: Gesetzgebung, Instrumente und Auswirkung auf das Markt-und Ernährungsverhalten. Journal für Verbraucherschutz und Lebensmittelsicherheit, 8.4, 321-380 [in German].
- Hamatschek, J. (2013). Lebensmittelmanagement. 4005 [in German].
- Jelonek, D. (2010). Wpływ strategicznej harmonizacji monitorowania otoczenia i technologii informacyjnej na wyniki rynkowe przedsiębiorstwa. Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów: Szkoła Główna Handlowa [in Polish].
- Kalinichenko, A.V. (2014). The methods of utilization and reuse of excess thermal energy in agricultural production. Actual Problems of Economics, 158 (8), 230-237 [in English].
- Milz, M. (2013). Marketing: So werden Sie von Ihren Kunden gefunden. Vertriebspraxis Mittelstand. Springer Fachmedien Wiesbaden [in German].
- Nowakowska-Grunt, J. (2010). Operatorzy logistyczni a efekt byczego bicza w łańcuchu dostaw. Logistyka [in Polish].
- Patyka, V.P., Taranenko S.V., Taranenko A.O. et al. (2014). Microbial biom of different soils and soil-climatic zones of Poltava region. Mikrobiolohichnyĭ zhurnal, 76 (5), 20-25 [in English].
- Petersen, B. ed. (2013). Qualitätsmanagement in der Agrar-und Ernährungswirtschaft. Symposion Publishing GmbH [in German].
- Romanowska, M. (2000). Strategie rozwoju i konkurencji. Centrum Informacji Menedżera [in Polish].
- Poczta, W. (2012). Przemiany w rolnictwie ze szczególnym uwzględnieniem przemian strukturalnych. Raport o stanie wsi. Polska wieś, 65-100. Warszawa : Wyd-wo naukowe Scholar [in Polish].
- Rutsaert, P., Reganb, A., & Pieniaka Z. et al. (2013). The use of social media in food risk and benefit communication. Trends in Food Science & Technology, 30 (1), 84-91 [in English].
- Sebastiani, R., Montagnini, F., & Dalli, D. (2013). Ethical consumption and new business models in the food industry. Evidence from the Eataly case. Journal of business ethics, 114(3), 473-488 [in English].
- Skowron-Grabowska, B. (2010). Centra logistyczne w łańcuchach dostaw. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [in Polish].
- Sojki, B., & Olejniczak, T. (2011). Trendy w zachowaniach konsumentów na rynku produktów żywnościowych. Zeszyty Naukowe, 206, 9-16 [in Polish].
- Steinke, L. (2014). Smart Communication-ehrlich währt am längsten. Bedienungsanleitung für den Shitstorm, 19-30. Springer Fachmedien Wiesbaden [in German].
- Sznajder, M. (2002). Teoria globalizacji i jej odniesienie do światowego sektora gospodarki żywnościowej. Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 4(1), 190-202 [in Polish].
- Theuvsen, L., & Yayser, M. (2013). Social Media in Agribusiness. GIL Jahrestagung [in English].
- Werenowska, A. (2014). Zastosowanie narzędzi informatycznych w komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 75 [in Polish].
- Woś, A. (2006). Makroekonomiczne uwarunkowania rozwoju sektora żywnościowego. Analiza produkcyjno-ekonomicznej sytuacji rolnictwa i gospodarki żywnościowej w 2005 roku. Warszawa: IERiGŻ [in Polish].
- Zegar, J.S. (2015). Polskie rolnictwo w okresie dwóch przełomów–transformacji ustrojowej i integracji europejskiej. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 41, 148-160 [in Polish].
- Zühlsdorf, A. & Spiller, A. (2012). Trends in der Lebensmittelvermarktung. Göttingen, Agrifood Consulting GmbH [in German].
- Zühlsdorf, A., Nitzko, S., & Spiller, A. (2013). Kennzeichnung und Aufmachung von Lebensmitteln aus Sicht der Verbraucher. Göttingen : Agrifood Consulting GmbH [in German].
|