Зміст |
Автори:
Котенко Наталія Вікторівна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри фінансів і кредиту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Сердюк Світлана Григорівна, аспірант кафедри фінансів і кредиту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Салтикова Ганна Василівна, канд. екон. наук, ст. викладач кафедри фінансів і кредиту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 20-33
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму формування фінансових ресурсів НУО.
Ключові слова: неурядова організація, суспільний (громадський) маркетинг, маркетинговий план, основні компоненти маркетингу, інтернет-маркетинг, канали просування через Інтернет.
Класифікація JEL: G32, L31, H89.
Цитувати як: Kotenko, N., Serdiuk S. & Saltykova, A. (2015). Marketing management tools of funding and promotion services of non-governmental organizations Marketing and Management of Innovations, 4, 20-33. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Inside Public Relations. (2010). insidepublicrelations.blogspot.com. Retrieved from http://insidepublicrelations.blogspot.com/2010/03/ngos-social-marketing-and-pr.html [in English].
- NGO Marketing. (n.d.). www.ngohandbook.org. Retrieved from http://www.ngohandbook.org/index.php?title=NGO_Marketing [in English].
- Belov, A.A. (2015). Novyie modeli venchurnoho finansirovaniia: osobennosty kraudfandinha v Rossii i mire [New models of venture capital financing: crowdfunding especially in Russia and the world]. www.scienceforum.ru. Retrieved from http://www.scienceforum.ru/2015/1356/14232 [in Russian].
- Demchenko, I., Vaban, M., Popiuk, O., & Zelenska, M. (2015). Yak zrobyty stalymy posluhy z profilaktyky vil-infektsii [How to make sustainable services for HIV infections]. Metodychni rekomendatsii dlia predstavnykiv VIL-servisnykh NUO ta derzhavnykh struktur – Guidelines for HIV service NGOs and government agencies. Kyiv [in Ukrainian].
- Zhuk, L., Vinnikova, N., & Harvi, E. (2009). Praktyky stabilnoho rozvytku sered ukrainskykh neuriadovykh orhanizatsii u sferi protydii torhivli liudmy [Practices of sustainable development of Ukrainian NGOs in combating human trafficking]. Mizhnarodna orhanizatsiia z mihratsii – International Organization for Migration. Кyiv [in Ukrainian].
- Zakrevska, S., & Kotov, S. (2009). Finansovyi menedzhment NUO [Financial management of NGOs]. Treninh dlia predstavnykiv VIL-infikovanykh NUO: Posibnyk dlia trenera – Training for HIV-infected NGOs: Manual for Trainers. Kyiv. Retrieved from: http://pdf.usaid.gov/pdf_docs/pa00hwjv.pdf [in Ukrainian].
- Kak VW popal pod razdachu ili 8 marketynhovykh urokov ot Hrinpis [How the VW fell under the distribution or 8 marketing lessons from Greenpeace]. (n.d.). moscowlondon.livejournal.com. Retrieved from http://moscowlondon.livejournal.com/464839.html [in Russian].
- Karpenko, S.G., & Kotenko, N.V. (2014). Neuriadovi orhanizatsii: poniattia, vydy ta dzherela finansuvannia v umovakh staloho rozvytku [Non-governmental organizations: concept, types and sources of funding in terms of sustainable development]. Visnyk Sumskoho derzhavnoho universytetu. Seriia Ekonomika – Bulletin of Sumy State University. Economy Series, 3, 71-81 [in Ukrainian].
- Kornyenko, E.V. (2012). Biznes-plan i upravlenie proektami [A business plan and project management]. Taganrog [in Russian].
- Kraudfandinh ili kak ustromit sbor pozhertvovanii v seti Internet [Crowdfunding or how to arrange the collection of donations on the Internet]. (n.d.). sites.google.com. Retrieved from https://sites.google.com/site/itbusinescenter/kraudfanding-ili-kak-ustroit-sbor-pozertvovanij-v-seti-internet-1 [in Russian].
- Masterskaia partizanskoho marketinha [Guerilla Marketing Workshop]. (n.d.). www.m-pm.ru. Retrieved from http://www.m-pm.ru [in Russian].
- Neduzhak, K. (n.d.). Marketynh neuriadovykh orhanizatsii [Marketing of NGOs]. www.cek.org.ua. Retrieved from http://www.cek.org.ua [in Ukrainian].
- Fert, O., Sofii, O., & Dobyn, E. (2010). Zhyttiezdatnist neuriadovykh orhanizatsii: Treninhovyi modul [Viability of NGOs: Training Module]. Ukrainsko-kanadskyi proekt «Inkliuzyvna osvita dlia ditei z osoblyvymy problemamy v Ukraini» – Ukrainian-Canadian project «Inclusive Education for Children with problems in Ukraine». Kyiv [in Ukrainian].
|