Зміст |
Автори:
Дима Олександр Олексійович, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу,ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» (м. Київ, Україна)
Сторінки: 260-275
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються особливості реалізації принципів сталого розвитку посередницькими підприємствами. Вивчена роль посередницького підприємства у реалізації принципів сталого розвитку на рівні мережі створення цінності. Визначені переваги впровадження принципів сталого розвитку посередницьким підприємством. Запропонований комплекс заходів із реалізації принципів сталого розвитку.
Ключові слова: посередник, посередницьке підприємство, сталий розвиток, мережа створення цінності, методи впровадження принципів сталого розвитку.
Класифікація JEL: M21, M31.
Цитувати як: Dyma, O. (2015). Role of the intermediary in implementation of the principles of sustainable development. Marketing and Management of Innovations, 4, 260-275. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Staliy rozvitok [Sustainable development]. (2014). Wikipedia. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Сталий_розвиток [in Ukrainian].
- Ustoychivoe razvitie [Sustainable development]. (2014). Wikipedia. Retrieved from https://ru.wikipedia.org/wiki/ Устойчивое_развитие [in Russian].
- Baker, M. (2008). The Marketing Book. Oxford: Elsevier [in English].
- Boynton, J. (2014). Sustainability in Retail: Not an Oxymoron. TriplePundit. Retrieved from http://www.triplepundit.com/2012/01/sustainability-retail-oxymoron [in English].
- Brady, K. (2014). Retail: A Sustainability Benchmark. Green Biz. Retrieved from http://www.greenbiz.com/sites/default/files/GreenBizReports-Retail2-1.pdf [in English].
- Ganguly, A. (2014). Sustainability in Retail Industry. Sustainable-Sphere. Retrieved from http://www.sustainable-sphere.com/2012/03/sustainability-in-retail-industry.html [in English].
- Greening shops and saving costs : A Practical Guide for Retailers. (2014). UNEP. Retrieved from http://www.unep.fr/shared/publications/pdf/DTIx0818xPA-GreeningShopsEN.pdf [in English].
- Hardtke, A. (2001). Perspektiven der Nachhaltigkeit (Perspectives of Sustainable Development). Wiesbaden: Gabler [in German].
- Improving sustainable supply chain efforts among retail leaders. (2014). MIT Sloan School of Management. Retrieved from http://mitsloan.mit.edu/actionlearning/media/documents/s-lab-projects/RILA-report.pdf [in English].
- Lebel, L. (2008). Enabling Sustainable Production-Consumption Systems. The Annual Review of Environment and Resources, 33, 241-275 [in English].
- Perrin, I. (2014). Sustainable development and logistics in retail industry multiple case study: Wal-Mart & Carrefour. Open Repository Theseus. Retrieved from https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/1423/Perrin_Ines.pdf?sequence=1 [in English].
- Retail Sustainability Report 2012. (2014). U.S. Environmental Protection Agency. Retrieved from http://www3.epa.gov/smartway/about/documents/newsroom/2012RetailSustainabilityReport.pdf [in English].
- Iyanda, O., Makgosa, R., & Phambuka, C. (2014). Retailing and Sustainable Development in Botswana. TrustAfrica. Retrieved from www.trustafrica.org [in English].
- The role of retailers in the transition towards Sustainable Consumption and Production. (2014). The Danish Environmental Protection Agency. Retrieved from http://eng.mst.dk/media/mst/68980/Role%20of%20retailers.pdf [in English].
- Woodruff, E.J. (1958). Let’s export marketing know-how. Harvard Business Review, 36 (6), 70-76 [in English].
- Yudelson, J. (2009). Sustainable Retail Development: New Success Strategies. Berlin: Springer [in English].
|