Зміст |
Автори:
Борисова Тетяна Михайлівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (м. Тернопіль, Україна)
Сторінки: 59-67
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких та професійних організацій, спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
Ключові слова: маркетинг, некомерційна організація (НКО), неприбуткова сфера, ціна, товар, просування, розподіл.
Класифікація JEL: M31, L30.
Цитувати як: Borysova, T. (2015). Vectors of marketing implementation into domestic practice of non-profit entities Marketing and Management of Innovations, 4, 59-67. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Andrieiev, S., & Melnichenko, L. (2000). Osnovy nekommercheskoho marketinha [Bases of Non–Commercial Marketing]. Мoscow: Prohress-Tradition [іn Russian].
- Volokytina, L. (2009). Modernizatsiіa vyshchoi osvity: marketynhovyі aspekt [Modernization of higher education: marketing aspect]. Donetsk: DONNUET [іn Ukrainian].
- Pavlyk, Kh., & Bordun, N. (2011). Efektivnist vуkorуstannia nekomertsiinoho marketуnhu hromadskуmy orhanizatsiiamy Ukrainy: rezultaty opituvannia, provedenoho u 2011 rotsi [The efficiency of marketing non-commercial public organizations of Ukraine : results of a survey conducted in 2011]. Lviv: Spolom [іn Ukrainian].
- Likarchuk, N. (2012). Political marketing theory and practice [Politychnyі marketynh: teoriіa i praktyka]. Kyiv: NPU named after M.P. Drahomanov [іn Ukrainian].
- Obolenska, T. (2002). Marketynh u sferi osvitnikh posluh [Marketing in the sphere of education services]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv: Kharkiv State Economic University [in Ukrainian].
- Salohubova, V. (2011). Pidvyshchennіa konkurentospromozhnosti vyshchoho navchalnoho zakladu na zasadakh marketynhu [Increasing of competitiveness of the higher educational establishments on the basis of marketing]. Lugansk: SNU named after V. Dal [іn Ukrainian].
- Smirnova, Ye. (2006). Upravlinnya marketynhom nekomertsiynykh subіektiv [Marketing Management of nonprofit entities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Donetsk: DonNUET named after M.Tuhan-Baranovskiy [іn Ukrainian].
- Chukhrai, N., & Patora, R., & Lialiuk, A. (2008). Marketynh i lohistyka u vyshchomu navchalnomu zakladi: Monohrafiіa [Marketing and logistics in the higher educational establishment: а monograph]. Lutsk: Vezha [іn Ukrainian].
- Shubin, S. (2011). Politychnyy marketynh v derzhavnomu upravlinni Ukrayiny: teoretyko-metodolohichni zasady ta mekhanizmy vprovadzhennia [Political marketing in government of Ukraine: theoretical and methodological principles and mechanisms of implementation]. Mykolaiv: Ilion [іn Ukrainian].
- Dolnicar, S., & Lazarevski, K. (2009). Marketing in non-profit organizations: an international perspective. International Marketing Review, 26 (3), 275-291 [іn English].
|