Зміст |
Автори:
Глухова Світлана Вячеславівна, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) Кильницька Євгенія Володимирівна, Харківський національний університет будівництва та архітектури (м Харків, Україна)
Сторінки: 135-144
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті подано впровадження авторської методики комплексної системи оцінювання ефективності інноваційної діяльності на підприємствах будівельної галузі, а також наведено результати оцінювання інноваційної діяльності як за інтегральними, так і за проміжними показниками. Результати оцінювання ефективності інноваційної діяльності досліджуваного підприємства інтерпретовано за допомогою відповідної розробленої системи, що дало можливість сформувати ґрунтовні висновки.
Ключові слова: оцінювання, інноваційна діяльність, ефективність, будівельні підприємства, інтегральний показник.
Класифікація JEL: L74, O31.
Цитувати як: Glukhova S. & Kylnytska, Ye. (2017). Implementation of integrated system evaluation efficiency of innovative activity of construction enterprises Marketing and Management of Innovations, 1, 135-144. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Yevtushenko, S. (2008). Shliakhy vdoskonalennyia otsinky efektyvnosti innovatsii na pidpryiemstvi [Ways to improve the efficiency evaluation of innovation in the enterprise]. Vcheni zapysky Universytetu «Krok» – University researchers note «Step», 18, 56-65 [in Ukrainian].
- Mykytiuk, P. (2008). Metody vyznachennia efektyvnosti na pidpryiemstvakh budivelnoi haluzi [Methods for determining the efficiency of the enterprises of the construction industry]. Visnyk TNEU – Bulletin of TNEU, 3, 99-107 [in Ukrainian].
- Fedorenko, V.H., Denysenko, N.P., Hryshchenko, I.M., & Hrechan, A.P. (2008). Innovatsiini protsesy v zmishaniy ekonomitsi [Innovative processes in a mixed economy]. Kyiv: NISD [in Ukrainian].
- Kleyton M. Krystensen (2008). Ubiitsi innovatsii [Killer innovation]. Stratehіі – Strategy, 2, 15-23 [in Russian].
- Zozulyev, A., & Baz, M. (2006). Marketinhovyie issledovaniia innovatsionnoho produkta [Market research product innovation]. Marketinhovyie issledovaniyia v Ukraine – Marketing research in Ukraine, 4 (17), 24-35 [in Russian].
- Bass, F.M. (1969). A New Product Growth Model for Customer Durables. Management Science, 15(January), 215-227 [in English].
- Khrushch, N., & Hruhoruk, P (2013). Methodology of integral evaluation of enterprise financial potential in the information society. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy – Social inequality and economic growth, 35, 252-261 [in English].
- Lucas, R. (1973). Some International Evidence on Output-Inflation Tradeoffs. American Economic Review, 3(63), 326-334 [in English].
- Polterovich, V., & Tonis, A. (2005). Innovation and Imitation at Various Stages of Development: A Model with Capital. Working Paper, 48. Moscow: New Economic School. Retrieved from http://www.nes.ru/english/research/pdf/ 2005/PolterovichTonis.pdf [in English].
- Rogers, E.M. (1962). Diffusion of innovations. New York : The Free Press [in English].
- Hlukhova, S.V. (2010). Metodyka otsinky efektyvnosti innovatsiynoyi diialnosti pidpryiemstv budivelnoi haluzi [Methods of assessing the effectiveness of innovation construction enterprises]. Komunalne hospodarstvo mist – Utilities city, 96, 94-104 [in Ukrainian].
- Hlukhova, S.V., & Kylnytska, Ye.V. (2014). Yeerarkhichna model spozhyvchoho vyboru innovatsiinoi produktsiyi budivelnoyi haluzi [The hierarchical model of consumer choice of innovative products construction industry]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI» – Bulletin of the National Technical University «KPI», 34, 175-18 [in Ukrainian].
|