Зміст |
Автори:
Кораблінова Ірина Анатоліївна, Одеська національна академія зв`язку ім ОС Попова (м Одеса, Україна)
Сторінки: 289-299
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-26
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтована актуальність наукового осмислення тих змін у діяльності компаній, що спостерігаються в період розвитку і застосування цифрових технологій. Із позицій діалектичної логіки пояснено причини трансформаційних процесів у цифрову епоху, відповідно до яких сьогодні змінюються умови діяльності компаній. Показано, що однією з головних тенденцій розвитку компаній стає інформаційно-мережева взаємодія, через яку вони вчаться керувати інформацією, обмінюватися знаннями, формувати і розвивати необхідні компетенції. Виокремлені основні напрями подальших наукових досліджень діяльності сучасних компаній у період входження у цифрову епоху.
Ключові слова: інформаційно-мережеве суспільство, діалектична логіка, управління компанією, інформація, знання, компетенція, інформаційно-мережева взаємодія, цифрові технології.
Класифікація JEL: B40, D21, О33.
Цитувати як: Korablinova, I. (2017). Tendencies and features of development of companies in digital epoch Marketing and Management of Innovations, 1, 289-299. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-26
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Issledovanie INCEAD: Hlobalnyi indeks innovatsii [Research INCEAD: Global Index Innovation]. (2016). wipo.int. Retrieved from http://www.wipo.int/pressroom/ru/articles/2016/ article_0008.html [in Russian].
- Westerman, G., Bonnet, D., & McAfee, A. (2014). The Nine Elements of Digital Transformation. MIT Sloan Management Review, 7. Retrieved from http://sloanreview.mit.edu/article/the-nine-elements-of-digital-transformation/ [in English].
- Davis, J., Gloria M., & Russell, A. (2006). Information Revolution: Using the Information Evolution Model to Grow Your Business. New York: John Wiley&Sons, Inc. [in English].
- Viljakainen, P., & Mueller-Eberstein, M. (2011). No Fear. Business Leadership in the age of Digital Cowboys. London: Marshall Cavendish Corp/Ccb. [in English].
- Schmidt, E., & Cohen, J. (2013). The New Digital Age: Transforming Nations, Businesses, and Our Lives. New York: First Vintage books [in English].
- Kehal, Harbhajan S., & Singh, Varinder P. (2005). Singh. Digital Economy: Impacts, Influences, and Challenges. Hershey: IGP [in English].
- Malecki, E.J., & Moriset, B. (2007). The Digital Economy: Business Organization, Production Processes and regional development. London-New York: Taylor & Francis Group [in English].
- The Oxford handbook of the Digital Economy. (2012). Edited by Martin Peitz, Joel Waldfogel. Oxford University Press [in English].
- Economic Analysis of the Digital Economy. (2015). Edited by A. Goldfarb, Shane M. Greenstein, Catherine E. Tucker. Chicago-London: The University of Chicago Press [in English].
- Kissinger, H. (2015). World order. London: Penguin Books [in English].
- Fraysse, J., Mishelin, A., & Erblang-Rotaru, I. (2014). Vse o… Business is digital Now! Lovi moment! [Everything about…Business is digital Now! Catch the moment!]. Retrieved from businessisdigital.com [in Russian].
- Pusenkova, I.V. (2001). Metodolohiia analiza razvitiia otnosheniy ot ekonomiki k intellektu [Methodology of the analysis of the relations of the economy to the intellect]. Odessa: Astroprint [in Russian].
- Moskvin, S.N. (2015). Upravlenie stratehicheskimi orhanizatsionnymi izmeneniiami v usloviiah ekonomiki, osnovannoi na znaniiakh [Management of strategic organizational change in an economy based on knowledge]. Moscow: Prospekt [in Russian].
- Pusenkova, I.V., Tikhanova, T.E., & Martynovskiy, S.V. (2002). Informatsionnoe obshchestvo – chelovek-intellekt [Information society – human-intelligence]. Naukovi pratsi ONAZ im. O.S. Popova, 1, 116-122 [in Russian].
- Lawler, E.E., & Christopher, G. (2006). Built to Change: How to Achieve Sustained Organizational Effectiveness; foreword by J. Porres. U.S.: Jossey-Bass [in English].
- Hilbert, M., & López, P. (2011). The World’s Technological Capacity to Store, Communicate, and Compute Information. Science, Vol. 332, 6025, 60-65 [in English].
- Microsoft/OpinionWay «Les décideurs et l’entreprise numérique». (2013). download.microsoft.com. Retrieved from http://download.microsoft.com/documents/france/hub-presse/2013/cp_etude_bdm140213.pdf [in French].
- Cracking the digital code: McKinsey Global Survey results. (n.d.). www.mckinsey.com. Retrieved from http://www.mckinsey.com/business-functions/digital-mckinsey/our-insights/cracking-the-digital-code [in English].
- Oil and Gas Digital and Technology Trends Survey. (n.d.). www.accenture.com. Retrieved from https://www.accenture.com/us-en/~/media/Accenture/Conversion-Assets/DotCom/Documents/Global/ PDF/Dualpub_15/Accenture-Microsoft-Digital-Energy-Survey-2015.pdf [in English].
- Chulok, A. (2014). Putevoditel po budushhemu. Biznes-zhurnal – Business Journal, 10, 32-33; NIU: Radar tehnologij [Technology radar]. Biznes-zhurnal – Business Journal, 10, 34-35 [in Russian].
- Big Data. gartner.com. Retrieved from http://www.gartner.com/technology/topics/big-data.jsp [in English]..
- Baudrillard, J. (2013). Simuliakry i simuliatsiia [Simulacres et simulation]. Int. O.A. Pechenkina [in Russian].
- Korablinova, I.A. (2014). Neobhodimost perehoda k kompetentnostnomu upravleniiu infokommunikatsionnykh kompanii v sovremennyh usloviiakh he [Need to Make a Change towards Competence-management of Infocommunacation Companies under Modern Conditions]. Bіznes-іnform – Business Inform, 8, 8-13 [in Russian].
- Garth, D., & Westlake, G. (2016). Future Trends: A Seismic Shift Underway. How People, Technology and Market Boundary Trends are Shifting the Insurance Industry. Majesco [in English].
- Gilbo, E. (2014). Postindustrialnyj perehod i mirovajia voina [Post-industrial transition and World War]. Shkola effektivnykh liderov [in Russian].
|