Зміст |
Автори:
Савицька Наталія Леонідівна, Харківський держаний університет харчування та торгівлі (м Харків, Україна) Афанасьєва Оксана Пилипівна, Харківський держаний університет харчування та торгівлі (м Харків, Україна)
Сторінки: 42-51
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Досліджено особливості попиту на м’ясо та м’ясопродукти мешканців м. Харкова. Здійснено сегментацію ринку та виділено пріоритетні цільові аудиторії покупців м’яса та м’ясопродуктів на основі розробленого методичного підходу. Визначено специфічні характеристики виділених сегментів ринку відносно їх потреб та особливостей купівельної поведінки.
Ключові слова: сегментація ринку, ринок м’яса та м’ясопродуктів, маркетингова політика, ніша ринку, маркетинг.
Класифікація JEL: M31, Q13.
Цитувати як: Savytska, N.& Afanasieva, O. (2017). Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market) Marketing and Management of Innovations, 1, 42-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Gurzhij, N.G. (2015). Strategichne upravlinnia zbutovoiu diialnistiu miasopererobnykh pidpryiemstv [Strategic management of marketing activity meat processing enterprises]. Candidate’s thesis. Kharkiv: KSUFTT [in Ukrainian].
- Kovalchuk, O.D. (2002). Formuvannia regionalnoho rynku miasa velykoi rohatoi khudoby [The Regional beef market grouping]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv: Kharkiv State Agrarian University named after V.V. Dokuchayev. [in Ukrainian].
- Lomovskykh, L.O. (2015). Marketynhovyj analiz rynku miasa v Ukraini [Marketing analysis of the meat market in Ukraine]. Visnyk KhNAU. Seriia “Ekonomichni nauky” – Journal of KhAI. Series of “Economic science”, 3, 176-180 [in Ukrainian].
- Lohosha, R.V. (2009). Analiz suchasnoho stanu eksportu miasnoi produktsii [Analysis of the current state of the export of meat products]. Ekonomika APK – Economy of AIC, 10,120-124 [in Ukrainian].
- Misiuk, M.V. (2002). Formuvannia rehionalnoho rynku miasnoi produktsii [Regional meat production market formation] Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: Institute of Agrarian Economics of UAAS [in Ukrainian].
- Drahan, O.I. (2011). Formuvannia innovatsijnoi stratehii na pidpryiemstvakh miasnoi promyslovosti [The meat industry innovative strategies formation]. Ekonomika rynkovykh vidnosyn – Economics of Market Relations, 7, 158-162 [in Ukrainian].
- Romanenko, I.P. (2008). Marketynhove zabezpechennia konkurentospromozhnosti miasopererobnykh pidpryiemstv [Marketing maintenance of competitiveness of the meat processing enterprises]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kiev: Kiev National Economic University named by Vadim Getman [in Ukrainian].
- Rudych, O.O. (2009). Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv na rynku miasoproduktiv [Features of the marketing activities of companies in the market of meat products]. Visnyk Bilotserkivskoho derzhavnoho universytetu – Journal of Bilotserkivskyi State University, 63, 113-117 [in Ukrainian].
- Topikha, V.I. (2005). Stratehiia i taktyka formuvannia rynku tvarynnytskoi produktsii v Ukraini [Strategy and tactics of formation of the market of cattle-breeding production in Ukraine]. Extended abstract of Doctoral thesis. Ternopil: Ternopil State Economic Univercity [in Ukrainian].
- Yatsiv, S.F. (2007). Formuvannia ta rozvytok rehionalnoho rynku miasa [Foundation and development of region meat market]. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv: Lviv State Agrarian University [in Ukrainian].
- Poltorak, V.A. (2003). Marketynhovi doslidzhennia [Market research]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].
- Holovne upravlinnia statyskyky u Kharkivskii oblasti [State statistic service of Kharkiv region]. kh.ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://kh.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
- Pidhody do sehmentuvannia rynku [The approaches to market segmentation]. www.advanter.ua. Retrieved from http://www.advanter.ua/articles.php?articlesid=12 [in Ukrainian].
- Mistkist rynku orhanichnoi produktsii v Ukraini [The capacity of the organic products market in Ukraine]. amdi.org.ua. Retrieved from http://amdi.org.ua/docs/RT20130626/Voskobyinyk.pdf [in Ukrainian].
- Tablichnye znacheniia kriteriev [Compare values in a table to a set of criteria]. chem.ssti.ru. Retrieved from chem.ssti.ru/files/subjects/OMS/Tablichnye_znacheniya_kriteriev.pdf [in Russian].
|