Зміст |
Автори:
Жегус Олена Валентинівна, Харківський державний університет харчування та торгівлі (м Харків, Україна)
Сторінки: 62-72
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто еволюцію маркетингу та каналів продажу під впливом розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано особливості традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу, цифрового та постцифрового маркетингу та їх роль в організації продажу на підприємствах роздрібної торгівлі. Розроблено рекомендації щодо інтегрованого підходу до організації продажу, що базується на впровадженні омніканальної стратегії, яка передбачає використання усіх можливих каналів продажу та комунікацій на єдиній платформі, що повинна забезпечувати високий рівень їх взаємозв’язку.
Ключові слова: роздрібна торгівля, збутова політика, інтегрований підхід, канали продажу, цифровий маркетинг, мультиканальна стратегія, омніканальна стратегія.
Класифікація JEL: L81, М31.
Цитувати як: Zhegus, О. (2017). Іntegrated approach to organization of sales in retail Marketing and Management of Innovations, 1, 62-72. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lіhonenko, L., & Krasnevich, H. (2011). Innovatsiinyi vektor rozvytku torhivli v Ukraini [Іnnovative vector trade in Ukraine]. www.nbuv.gov.ua. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/tovary/2011_1/2.pdf [in Ukrainian].
- Mozhova, H.V. (2013). Instrumenty internet-marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Тools of internet marketing and their advantages for modern ukrainian enterprises]. www.economy.nayka.com.ua. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429 [in Ukrainian].
- Osnovni pokaznyky rozdribnoi torhivli [Main indicators of retail]. (2015). ukrstat.org. Retrieved from http://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2005/sr/trg_ric/trg_u/2002.html [in Ukrainian].
- Pidkaminnyi, I.M., & Sovershenna, I.O. (2013). Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstv rozdribnoi torhivli Innovative Development of Retail Businesses. Biznes Inform – Business Inform, 1, 156-159 [in Ukrainian].
- Polonska, L.A., & Lokhman, N.V. (2009). Innovatsiina polityka torhovelnykh pidpryiemstv: teoriia i metodolohiia [Innovations of enterprises: theory and methodology]. Donetsk: Don NUET [in Ukrainian].
- Poliaskovska, K.V. Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstv: sutnist ta osoblyvosti u sferi torhivli [Іnnovative development of enterprises: the essence and features in the sphere of tradе]. Ekonomika rozvytku – Еconomics of development, 3, 93-99 [in Ukrainian].
- Rozvytok pidpryiemnytstva [Development of entrepreneurship]. (2015). ukrstat.org. Retrieved from http://ukrstat.org/uk/operativ/menu/menu_u/sze.htm [in Ukrainian].
- Chernenko, O. (2016). Na shliakhu do post-tsyfrovoho marketynhu v Ukraini: problemy ta zavdannia [Towards a post-digital marketing in Ukraine: problems and tasks]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 3(96), 4-11 [in Ukrainian].
- Shevchenko, E.Y., & Rudskaia, E.N. (2015) Omnikanalnaia stratehiia: intehratsiia kanalov prodvizheniia bankovskykh produktov i usluh [Multichannel strategy: integration promotion channels of banking products and services]. Molodoi uchenyi – Young scientist, 10, 850-861 [in Russian].
- Bocklund, Lori. (2015). The multichannel Contact Center becomes «оmnichannel». www.strategiccontact.com. Retrieved from http://www.strategiccontact.com/articles/2015 Contact-Center-Omnichannel-Jan2015.pdf [in English].
|