Маркетинг та реклама
Частина фінансових ресурси, отриманих в результаті оплати за обробку та наукове редагування статей (Article Processing Charges, APCs) в Marketing and Management of Innovations спрямовуються на промоціюопублікованих робіт шляхом:
- Співорганізації конференцій. Активна участь і підтримка конференцій, дотичних до тематики журналу.
- Співорганізацію подій наукових товариств. Спільні зусилля з науковими товариствами для проведення наукових заходів.
- Промоції у професійних соціальних мережах. Використання професійних соціальних мереж для широкого поширення контенту журналу.
- Участі у професійних асоціаціях, мережах, організаціях тощо. Зміцнення зв’язків з професійними асоціаціями, мережами, організаціями та партнерами видавців.
- Email-маркетингу.
Реклама в журналі.
Marketing and Management of Innovations не займається просуванням комерційних продуктів і послуг. Тим не менше, журнал активно підтримує просування наукових конференцій, книг, видавців, послуг та продуктів, які сприяють навчанню протягом уського життя та розвитку освітньо-наукового співробітництва.
Реклама в Marketing and Management of Innovations у друкованому та онлайн випусках, а також веб-сайті, повинна відповідати основним вимогам публікаційнрї політики:
- Контент, що рекламує тютюн, алкоголь, наркотики або будь-які незаконні продукти, не буде прийнятий до розміщення.
- Реклама повинна чітко ідентифікувати рекламодавця та продукт чи послугу.
- Реклама (і продукти) повинні відповідати нормативно-правовому забезпеченні країни, де вони будуть запущені.
- Онлайн-реклама не буде публікуватись в PDF-версії статті.
- Рекламу слід чітко відрізняти від публікаційного наукового контенту.
Увага: Основний принцип реклами Marketing and Management of Innovations полягає в тому, що редколегія є незалежною від комерційного впливу. Рішення щодо публікації статей не залежить від комерційної реклами. Реклама складає окремий розділ, відокремлений від контенту і не є рекомендацією видавця. Видавець не несе відповідальності за помилки в розміщенні реклами. Видалення реклами з веб-сайту журналу може бути запрошено видавцем, редакцією чи організаціями-партнерами у будь-який час.
Запит щодо реклами необхідно відправляти на mmi@fem.sumdu.edu.ua