|
Том 12 Випуск 3, 2021 опубліковано 13 Вересня, 2021 Рената Мачова, Камілла Санта, Патрік Баса Бізнес-акаунт у соціальній мережі Instagram: міжнародний контекст Сторінки: 11-22 Анна Томкова, Івана Ондрійова, Дагмара Ратнаяке Каскакова, Йозеф Немец Лідерство та Макіавеллівські прояви: інноваційний розвиток працівників та ефективність бізнесу Сторінки: 23-31 Ерсін Ескілер, Ремзі Алтунісік, Нілгун Сарікая Взаємозв’язок між сприйняттям бренду та поведінкою споживачів у футбольній індустрії Сторінки: 32-42 Валентінас Навічкас, Єва Петроке, Вайда Бачюлєне, Олександр Ключніков Розвиток бізнес-моделей шеренгової економіки в туристичному секторі Сторінки: 43-52 Моніка Даньова, Івана Кравчакова Возарова, Олена Сіра Інновації в управлінні трудовими ресурсами: вплив на економічний розвиток Сторінки: 53-65 Наталія Лагодієнко, Інна Якушко Цифрові інновації в оподаткуванні: бібліометричний аналіз Сторінки: 66-77 Тетяна Борисова, Григорій Монастирський, Олена Борисяк, Юлія Процишин Сторінки: 78-89 Єва Ганулакова, Фердинанд Дао, Марек Кукуро, Роберт Хула Маркетинг соціальних інновацій: на прикладі сектору охорони здоров’я Сторінки: 90-107 Рузанна Тадевосян Ключові детермінанти ефективності інноваційної діяльності компанії: приклад Вірменії Сторінки: 108-116 Хана Крчова, Катаріна Швейнова Гоесова Вплив сучасних інструментів маркетингових комунікацій на підвищення інноваційності бізнесу Сторінки: 117-126 Валентин Галларт-Камахорт, Луїс Калларіса-Фіоль, Хав’єр Санчес-Гарсія Вплив рівня залученості клієнтів на капітал бренду ритейлера Сторінки: 127-138 Гаяне Товмасян Прогнозування туристичного попиту на основі ARIMA-моделювання: на прикладі Вірменії Сторінки: 139-148 Iгор Вакуленко, Максим Фріцак, Павло Фісуненко Сторінки: 149-164 Інна Тютюник, Анжела Кузнєцова, Яна Спанкова Сторінки: 165-174 Станіслав Котенко, Ірина Геєць, Діна Якоут Організаційна конкурентоспроможність: систематичний огляд літератури Сторінки: 175-187 Василь Брич, Тетяна Затонацька, Олександр Длугопольський, Олена Борисяк, Оксана Вакун Оцінювання ефективності управління маркетинговими послугами зеленої енергетики на основі сегментації Сторінки: 188-198 Зузана Хайдуова, Ніколета Хутманова, Любор Юсько, Людовіт Моліторіс Вплив реклами на купівельну поведінку дітей: на прикладі Словаччини Сторінки: 199-210 Радка МакГрегор Пеліканова Трансформація корпоративних веб-сайтів чеських компаній індустрії моди під час COVID-19 Сторінки: 211-222 Катерина Козлуджова Методи закриття угоди при продажу інноваційного програмного забезпечення Сторінки: 223-236 Світлана Андрос, Олександр Акімов, Людмила Акімова, Сі Цо Чан, Сандіп Кумар Гупта Сценарний аналіз очікуваного інтегрального економічного ефекту від інноваційного проєкту Сторінки: 237-251 Алхарті Амна Алі, Альхоталі Гада Талат Просування сімейного бізнесу через соціальні мережі: досвід Саудівської Аравії Сторінки: 252-263 Крістіна Бечарова, Людмила Нагйова, Нада Газучова, Яна Ставкова Поводження споживачів із харчовими відходами: на прикладі окремих країн ЄС Сторінки: 264-275 Люсія Міхалкова, Войтех Стехель, Ельвіра Ніка, Павол Дурана Корпоративний менеджмент: структуризація капіталу та податкові щити Сторінки: 276-295 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua