|
Том 9 Випуск 2, 2018 опубліковано 30 Червня, 2018 П. Крпалек, К. Крпалькова Крелова, К. Беркова Підприємницькі компетенції у сучасній освітній концепції Сторінки: 11-22 Б. Чованкова, П. Слободник Вплив Brexit на «ризик країни» для Великобританії: інвестиційні процеси на фондовому ринку Сторінки: 23-30 М. Cугрова, Л. Надьова,
Н. Хазухова, Я. Ставкова Поведінка споживачів на ринку алкогольної продукції Чехії та Словаччини: сегментування споживачів Сторінки: 31-43 Т. Г. Затонацька Моделі аналізу впливу е-комерції на показники економічного розвитку України, Польщі, Австрії Сторінки: 44-53 В. В. Дружиніна, Г. С. Ліхоносова, Г. П. Луценко Оцінювання добробуту населення в синергетичній системі соціально-економічного відторгнення Сторінки: 54-68 Л. А. Олорогун, Н. Юнуса, Х. Г. Ауду, А. А. Мухаммед Сторінки: 69-78 І. Аслан, Д. Морсюнбюл Результатати труда і мотивації працівників системи охорони здоров’я Сторінки: 79-93 С. Форманкова, О. Тренц, О. Фальдік, Я. Коломазнік, П. Ванек Майбутнє інвестування: стале й відповідальне інвестування Сторінки: 94-102 З.-М. В. Задорожний, В. В. Муравський, О. А. Шевчук, Ю. А. Судин Сторінки: 103-112 К. І. Кириченко, Я. В. Самусевич, Л. Ю. Люльова, К. В. Багмет Інновації в оцінюванні рівня соціального розвитку країни Сторінки: 113-128 І. В. Діденко, Я. М. Кривич, А. В. Буряк Оцінка конкуренції на депозитному ринку: основа для удосконалення банківського маркетингу Сторінки: 129-141 А. Афзал, М. М. Хан, Б. Г. Муджата Сторінки: 142-154 Д. Левіцька, А. Глінська-Невіс, Д. Морроу, Д. Гурка Корпоративна поведінка працівників залежно від умов праці: роль вертикальної довіри та підтримки Сторінки: 168-185 Б. Гавурова, Р. Бачик,
Р. Федорко, M. Рігельський Сторінки: 186-200 A. Хасан-Задех Геометричне моделювання ризику інвестиційного портфелю в умовах ринкової рівноваги Сторінки: 210-217 А. С. Воронцова, С. В. Лєонов, Т. А. Васильєва, А. Є. Артюхов Інновації в системі фінансування освіти впродовж усього життя: модель оптимізації витрат Сторінки: 218-231 О. В. Лебідь, І. М. Чмутова, О. В. Зуєва, О. І. Вейц Сторінки: 232-246 І. Вієбе, В. М. Олійник, Ю. В. Галинська Сторінки: 247-261 А. Я. Кузнєцова, К. С. Калинець, Н. І. Козьмук, Л. Б. Возна Інноваційний менеджмент в глобальному фінансовому управлінні КСВ Сторінки: 262-269 М. А. Ривера Ріос, Х. Б. Л. Лопес, Ж. Г. Вейга Сторінки: 270-291 О. Ф. М. Аль-Гасвінех Основні компоненти внутрішнього маркетингу та їх вплив на ефективність роботи персоналу Сторінки: 313-326 М. О. Гані, M. З. Алам, Мд. М. Алом, М. О. Фарук Проблеми та перспективи розвитку нейромаркетингу: дослідження для Бангладеш Сторінки: 327-338 М. К. Вирвіцька, О. Ерделі Стратегічне прогнозування як методологія формування інноваційного розвитку Сторінки: 339-350 Ф. Рахмані, А. Аскарі Сторінки: 351-364 Т. П. Гончаренко Сторінки: 365-377 І. Дегтярьова, І. Лапіна, Д. Фрейденфельдс Студент як стейклохдер: “думка споживача” у розвитку менеджменту якості вищої освіти Сторінки: 388-398 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua