Зміст |
Автори:
Криворучко Ольга Сергіївна, аспірант кафедри маркетингу ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Сторінки: 228-235
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-20
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті висвітлені основні вимоги та рівні проведення маркетингової діагностики торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана послідовність маркетингової діагностики; запропоноване авторське бачення процесу діагностики маркетингових проблем (можливостей) кооперативних торговельних підприємств.
Ключові слова: маркетингова діагностика, торговельні підприємства, споживча кооперація, рівні маркетингової діагностики, зовнішня маркетингова діагностика, внутрішня маркетингова діагностика.
Цитувати як: Krivoruchko, O. (2013). Marketing diagnostics in consumer cooperatives trade enterprises. Marketing and Management of Innovations, 3, 228-235. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-20
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Balabanova L.V. Upravlenie konkurentosposobnostyu predpriyatiy na osnove marketinga / L.V. Balabanova, A.V. Krivenko. – Doneck : Donec. gos. un-t ekonomiki i torgovli, 2004. – 147 s.
- Gerasimchuk V.G. Diagnostika sistemi upravlinnya pidpriiemstvom : navch. posibnik / V.G. Gerasimchuk. – K. : ISDO, 1995. – 120 s.
- Grant R. Sovremennyy strategicheskiy analiz / R. Grant; per. s angl ; pod red. V.N. Funtova. – SPb. : Piter, 2008. – 560 s.
- Dovbush R.A. Upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpriiemstv : pidruchnik / R.A. Dovbush, A.L. Zozulya. – H. : Osnova, 2003. – 250 s.
- Dolzhanskiy I.Z. Konkurentospromozhnist pidpriiemstva : navchalniy posibnik / I.Z. Dolzhanskiy, T.O. Zagorna. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2006. – 384 s.
- Karpenko N.V. Upravlinnya marketingom na pidpriiemstvah malogo ta serednogo biznesu : monografiya / N.V. Karpenko ; Poltavskiy universitet spozhivchoyi kooperaciyi Ukrayini. – Poltava : RVV PUSKU, 2008. – 363 s.
- Krasnokutska N.S. Potencial pidpriiemstva: formuvannya ta ocinka : navch. posibnik / N.S. Krasnokutska. ? K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2005. – 352 s.
- O’Shonessi Dzh. Konkurentnyy marketing: strategicheskiy podhod / Dzh. O’Shonessi ; per. s angl. D. Yampolskogo. – SPb. : Piter, 2002. – 864 s.
- Kotler P. Marketing Management / P. Kotler, K. Lane Keller. – 2nd edition. – New York : Prentice Hall International, 1984, 2008. – 711 p.
- Pride W.M. Marketing: Concepts and strategies / W.M. Pride, O.C. Ferrell. – 10th edition. – Boston, 1997. – 665 p.
- Thompson A.J. Strategic Management: Concepts and Cases / A.J. Thompson, A.J. Strikland. – Tex. : Business Publication, 1984. – 572 p.
|