|
Том 11 Випуск 1, 2020 опубліковано 30 Березня, 2020 Олександр Ключніков, Мехмет Цивелек, Володимир Крайчик, Любомир Кмеко Інновації в туристичному маркетингу: шерингові платформи Сторінки: 11-25 Ленка Хволков, Ладіслав Клемент Сторінки: 26-39 Сід Халіл Ахмед, Мухаммад Майід Хан, Рао Ааамір Хан, Бахаудін Г. Муйтаба Сторінки: 40-53 Ігор Молоток Чи впливає фінансова децентралізація на ефективність управління інноваційним розвитком країни? Сторінки: 54-62 Доріан-Лаурентій Флореа, Клавдіу-Каталін Мунтіяну, Дора-Кармен Галвес Крус, Габріела Капатіна Сторінки: 63-86 Віталій Кондратенко, Олена Окопник, Лінда Зіганто, Олексій Квілінський Інноваційний розвиток і ефективність публічного управління: правові та управлінські аспекти Сторінки: 87-94 Ірина Сотник , Костянтин Завражний , Володимир Касьяненко, Хунек Рубік, Oлександр Сідоров Інвестиційний менеджмент цифрових інновацій бізнесу Сторінки: 95-109 Мухаммад Саййад, Анам Ряз, Орангзаб, Мухаммад Чані, Раі Хуссейн Інновації в управлінні людськими ресурсами: посередницька роль внутрішньої мотивації Сторінки: 110-120 Іхрак Хамму, Сабрін Абуду, Юсеф Маклоуль Сторінки: 121-127 Генрік Двігол Інновації в маркетингових дослідженнях: кількісні та якісні методи аналізу Сторінки: 128-135 Маряна Седлячикова,
Анна Кочіянова, Міхал Дзян,
Йозеф Драбек Дегустація продуктів харчування як інструмент стимулювання збуту Сторінки: 136-148 Вакас Садік, Ібрагім Абдулла, Аслам Кашиф, Салман Зульфікар Енгейджмент маркетинг: інновації для підвищення лояльності користувачів соціальних мереж та блогів Сторінки: 149-166 Гаяна Товмасян Підвищення ефективності туристичного маркетингу та брендингу: досвід Вірменії Сторінки: 167-181 Ельмортада Асмаа, Мохліс Чамс-Еддоха, Мохліс Ахмед, Ельфезазі Саїдб Інновацій в управлінні персоналом: контент-аналіз Сторінки: 182-191 Нада Соуді Управління IT-компетенціями: поширення принципів корпоративної соціальної відповідальності Сторінки: 192-199 Олександра Кривошикова, Яна Рибанська, Людмила Надьйова, Андрій Геці Споживча поведінка осіб літнього віку на ринку коров’ячого молока в Словаччині: техніки переконання Сторінки: 200-207 Юрій Петрушенко, Віктор Венцель, Вероніка Гарбуз, Ульяна Коломієць, Войцех Дурановскі Інновації в управлінні фіскальним вирівнюванням: реформа децентралізації Сторінки: 208-221 Аніс ар Рехман Сторінки: 222-234 Богуслава Михалкова, Пітер Галло, Юзеф Лукач Управління інноваціями у фінансовій освіті: кластерний аналіз для країн ОЕСР Сторінки: 235-244 Володимир Панченко, Юрій Гаруст, Яна Ус, Олена Коробець, Владислав Павлик Енергоефективні інновації: маркетинг, менеджмент та правова підтримка Сторінки: 256-264 Пpаузе Гуннар, Хоффманн Томас Інноваційне управління спільними ресурсами за допомогою смарт-контрактів Сторінки: 265-273 Толга Ялcінтекін, Метін Сайгілі Сторінки: 274-284 Людмила Міхневич, Віктор Марченко, Петер Христов, Александра Кужьор Концептуальні засади взаємозалежності між іміджем та економічною безпекою країни Сторінки: 285-293 Іржі Бейтковський Соціальні мережі як інструменти HR-маркетингу: на прикладі постачальників медичних послуг Сторінки: 294-302 Світлана Шимон, Євгенія Коломієць-Людвіг, Йоанна Осієвіч, Даріуш Кравчик, Божена Камінська Роль бренда країни в забезпеченні економічної безпеки Сторінки: 303-311 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua