Розширена анотація українською мовою
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом.
Ключові слова: брендинг, екологічний брендинг (екобрендинг), екоатрибути товарів, маркетинг інновацій.
Цитувати як: Makhnusha S. & Kosolap, N. (2011). Marketing of innovations and ecological branding: analysis of connection. Marketing and Management of Innovations, 1, 36-44. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Tretyak O.A. Brend-kapital: soderzhanie, denezhnaya ocenka i upravlenie [Elektronniy resurs] / Tretyak O.A. // Rezhim dostupu: http://www.marketing.divo.ru/publications/21.html.
- Organichni produkti: chi gotovi ukrayinci platiti bilshe? [Elektronniy resurs] / Vinogradska N. – Rezhim dostupu: http://www.golosua.com/suspilstvo/2010/02/28/organichniprodukti-ukrayinci-gotovi-platiti-bilsh/.
- Volosatova U.A. Eko-brending kak instrument ekologicheskogo marketinga / Volosatova U.A. // Izvestiya VolgGTU . – 2009.- no 2. – S. 211-214.
- Grishko L. Ekologichno chisti produkti v Ukrayini: popit perevishchuie propoziciiyu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5583047,00.html.
- Zaychuk T.O. Marketingovi instrumenti zabezpechennya konkurentospromozhnosti virobnictva ekologichno chistih produktiv harchuvannya / Zaychuk T.O. // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2008. – no5. – S. 66-69.
- Zozulov O.V. Analiz stavlennya spozhivachiv do torgovelnoyi marki: oglyad suchasnih teoriy i pidhodiv / Zozulov O.V. // Marketing v Ukrayini. – 2002. – no1. – S. 4-8.
- Istoriya brenda [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://brandbook.elslon.ru/serv__idP_119_idP1_2335_idP2_2958_idP3_2961.html.
- Illyashenko S.M. Upravlinnya innovaciynim rozvitkom: navchalniy posibnik. – 2-ge vid., pererob. i dop. — Sumi: VTD <>; K.: Vidavnichiy dim <>, 2005. – 324 s.
- Kak brendy boryutsya za nashe zdorove [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://blogbrandaid.com/branding_news/zazdorovie/.
- Lamben Zh.-Zh. Strategicheskiy marketing / Lamben Zh.-Zh. – SPb.: Nauka, 1996. – 156 s.
- Lineyno-kompensacionnye modeli [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://vitawood.ru/referaty-po-ekonomike/689-analizsvojstv-tovarov-s-pomoschjudifferentsirovannojotsenki.html.
- Makashev M.O. Brend: ucheb. posobie dlya vuzov / Makashev M.O. – M.:YuNITI-DANA, 2004. – 207 s.
- Marketing i brending [Elektronniy resurs] // Rezhim dostupu: http://www.intalev.ua/index.php?id=9518.
- Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu: monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2008. – 615 s.
- Ohorona navkolishnogo seredovishcha [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.buescherhoff.com.ua/index.php?item=14.
- TOP-100 ukrainskih brendov [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/2010.html.
- Shogan A.I. Ekonomicheskiy instrumentariy formirovaniya ekologicheskogo predprinimatelstva : dis. … k. e. n.: 08.08.01 / A.I. Shogan. – Sumy, 1999. – 185s.
- Ekologicheskie produkty. Otkuda? [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.sestrenka.ru/s1025/.